cildirtan bodrum gecesi hikayeler

bodrumda yaşamaktayım adım emre30 yaşında 1 82 boyunda yakışıklı ve etkileyici bir gencim birgün eski sevgilimin kız arkadaşı eylül aradı çok yoğun iş temposu geçirdiğini dinlenmek için bodruma geleceğini söyledi bende buyur good sam izle gel misafirim ol falan dedim eylül 1 çocuk annesi ve 35 yaşlarında olmasına rağmen bakımlı ve sexi bir kadındı eylül bana bir oetl ayarlarmısın deniz kıyısı olsun ucuz olsun falan dedi bende olur ayarlarım dedim ve otelini yalıda deniz kıyısından ayarladım ve geleceği gunü beklemeye başladım eylül çok çekici bir kadındı dul du ama ben arkadaşıyla çıktığım için ona karşı olan duygularımı hissettirememiştim ben halo izle kız arkadaşımdan ayrıldıktan sonra defalarca eylülle telde konuştuk ama ikimizde birbirine duygularımızı söyleyemedik neyseki eylül akşama doğru uçağa bineceğini ve akşam dokuz gibi bodrumda olacağını sölemişti bende de anlam veremediğim bir heyecan belirmeye balamıştı akşam oldu ben havaalanına gitmek için yola çıktım ve vardığımda eylül bagajını almak için bekliyordu eylül dışarıya çıktı ve onu karşımda gördüğümde donmuş kalmıştım çok sexi ve alımlı giymişti bagajına hellbound izle yardım ettim ve arabaya bindikbodruma doğru yola çıktık bu esnada gözlerimi eylülün mini eteğinden ve o sırım sırım bacaklarından alamıyordum sanırım eylülde bunu farketmiştiki biraz daha cilve yapmaya başlamıştı eski sevgilimle olan sex hayatımdan neden ayrıldığımızdan bahsediyordum ve eylülde iyi olmuş ayrılmışsın falan diyerek beni onaylıyordu havaalanı bodrum arası yol bitti ve biz ote varmıştık bile tatlı ve çekici sohbet eşliğinde otelde giriş işlemlerini hoffman family gold izle yaptırdık odaya çıktık eylül hava çok sıcak olduğu için ben bir duş alayım sen bekleyi ver sonrada havuz başına iner birşeyler içeriz dedi bende tamma diyerek onun yanında getirdiği gazetelere göz atmaya başladım aklıma haince fikirler gelmiyordu sevdiğim ve saygı duyduğum bir kadındı ama duştan çıktıktan sonra bu fikrim biraz olsun değişmişti kendisini teşhir eder bır durum içerisin de üzerini giydi benim sırtım dönük holy family izle vaziyette ve omuzuma vurarak kanka ben hazırım hade napıyoruz dedi bende saf bir duyguyla havuz başı sefası yapalım dedim neyseki havuza kadar indik birşeyler içtik biraz çakırkeyf olduk falan saat geçmiş gecenin sessizliği deniz ve havuz suyuna duşmüştü bile eylül hadi odaya çıkart beni yanlız çıkamayacağım bu yokuşu dedi bende tamam olur dedim ve koluna girerek onu odasına çıkarttım üzerimi çıkartacağım bana valizden geceliğimi hotel portofino izle verirmisin dedi bende hava çok sıcak üzeri giyme uyuyamazsın ben gidince üzerini çıkart ve pikeyle yat dedim tamam o zaman bana yardım et çıkartayım dediği an bende kıpırdan malar oldu sanırım eylülde bodrum tatilinin özgürlüğünü yaşamak istiyordu tabiki kanka sen rahat ol ben çıkartırım dedim ve eylülü soymaya başladım azdırmıştı beni belli ki oda çok azmıştı eylülün elbiselerini çıkarttım sadece tanga ve sütyeni kalmıştı house of hammer izle onu ellemeden duramıyordum sütyenini çözdüm ve memelerine yumuldum zevk aldığı her halinden memnun du boynundan topuklarına kadar yaladım ve bu yalayış dakikalar sürdü tangayı yavaşça çıkardım ve amını yalamaya başladım temiz ve bakımlı kadındı amı çok tatlı ve hafif sulanmıştı yalama esnasında 2 defa boşaldı yalanmaktan çok keyf almıştı bende işimi ustaca yapıyordum yeter artık be adam sikmeyecekmisin demeye başlamıştı bende sabret güzelim bu house of the dragon izle tatil hayatının en zvkli anları olacak diyerek şortumu çıkardım eylülü sırt üstü yatırıp bacaklarını karnına doğru dayadım iyice sertleşen ve damarları meydana çıkan korkunç bir vaziyet alan yarrağımın kafasını amında sürtmeye başladım eylülün inlemeleri ve amının sıcaklığı beni delirtiyordu ama ben eylülü acele etmeden yavaş yavaş sikmeliydim yavaşca kafasını amının içine soktum eylül bağırarak irkildi bunu içime alamıyacağım galiba dedi bende amın çok sulanmış how we roll izle aşkım alacaksın merak etme dedim ve bir iki kısa gidip gelmeden sonra kökledim son inilti ve bağırma mutluluk ve acı ifadesiyle doluydu dakikalarca gidip geldim boşalmak üzere olduğum zaman yarrağımı amından çıkartıyor ve eylüle pozisyon değiştiryordum her hareketi denemiştik birbirinde defalarca git gel ve inlemelerden sonra ikimizde sarsılarak boşaldık bitkin ve mutlu bir şekilde birbiri gözlerimize bakarak yatağa yatıverdik 5 10 dakika sonra arkadan hukumsuz izle da yapalım mı fikri oluştu bizde ama onu yarın akşam yapacaktım çünkü eylül şarhoş olmuş ve yorgundu ayık kafa olmalıki bağırtıları beni daha çok tahrik etmeli yarın akşamki sevişmemizide başka zaman sizlere yazarım bodruma tatile gelecek çılgın kadınlar ekleyin görüşelim