yaşlı hastasıyım

Merhaba 2000 yıl nisan ayında Urfaya Karaali kaplıcasına gitmiştim abart daire kiraladım yerleştim sabah yiyecek bir şeyle almak için oda çıkıp markette doğru ilerlerken bir beyefendi dediğini duydum marketi soruyordu isterse benim markete gittiğimi söyleyip birlikte gidelim dedim 50 yaşlarında balık etlik bakımlı biri idi olur bir saniye deyip anahtarı alıp geldi. Markete alış veriş yaparken sohbet ediyorduk. Ankara üniversitesinden olduğunu Gap için Urfaya geldiğini anlattı. Benim gibi yalnızdı bende isterse birlikte kahvaltı yapabiliriz dedim olur dedi kendisini dairesinde buluşacaktık aldıklarımı odama koyup ismini bilmediğim insanın zilline bastım, kapıyı acınca merhaba ben Yavuz dedim, merhaba bende Güler dedi ben içeri buyur etti mutfağa gecip kahvaltıyı hazırlamakla ilgilendi. Ben televizyonun kanallarını dolaşıyordum masa kurmuş hadi gel dedi birlikte kahvaltımızı yaptık sohbet koyulaşmıştı eşinin vefat ettiğini bir oğlunun olduğunu şu an İngilterede okuduğunu bel ağrıları olduğu için gap çalışanları kaplıcanın şifalı olduğunu duyup gelmiş iki gündür buradaymış. Bende faydalı olduğunu söylüyordum daha önce annemin ağrıları için geldiğim söyledim Şimdi ise kafamı dinlemek için burada olunuyorum dedim kahvaltı bitmiş sigaralarımızı içiyorduk. Ağrıları için mesaj yaptırmasının iyi geleceğini söyledim. Ankarada mesaj kursuna gittiğim için isterse yapabileceğimi ve nemlendirici varmı diye sordum var dedi ama önce kaplıca suyuna girmek istiyorum dedi. Banyoya doğru yürüdü bana birlikte girebiliriz dedi ben bu fırsatı kaçıramazdım hemen soyundum külotum kalmıştı banyoya geldim. Güler hanım suyun içindeydi bende girdim şakalaşıyorduk suyun içinde bir ara Gülerin arkasını dönmesi ile ağrıyan yeriniz burası mı diye ellerim sırtında dolaştırdım evet dedi. Masaj yapmaya başladım. Yavuz istersen yatak odasında devam et dedi. Sudan çıktık güler hanım havluya üzerine aldı yatak odasına geçtik, yatağa uzanırken sutyeni çıkardı nemlendiriciyi çantasında almamı söyledi aldım sırtına sürmeye başladım ay oy orası diyordu on dakika kadar masaj yaptım. Bacaklarına yaparken bacak arasının sıcak olduğu hissediyordum artık harekete geçerek amını okşamaya başladım. Güler hanım bana dönerken sikimi görmek istediğini söyledi şaşırdım masaj yaparken büyüdüğünü hissetmiş. Bende çıkarıp elline verdim. Diliyle dokunuyor ağzına alıyordu bir anda külotları çıkardık artık çılgınca öpüşüyor sevişiyorduk. Gülerin amını yalıyordum 69 pozisyonu olmuştuk dakikalar sonra geleceğimi anladım Güleri ağzından çıkamadım boşalmak istemiyordum. Güleri sırt üzerine yatırıp bacaklarını açtım yavaşça amını göğüsleri öperek dudaklara ulaştım sikimi amının deliğine dayayıp yavaş yavaş girip çıkıyordum. Güler çıldırmışçasına gir diyordu sert hamle ile girdim. Canım sevgilim kocacığım diyordu kulağıma, doruğa birlikte ulaştık yanına uzanmış pişmanmısın diye sormaz mı bana hayır dedim Benim yaşlı olgun bayanlara gerçekten aşırı ilgimi olduğunu söyledim. Dudağımdan öpüp tekrar ağzına aldı, muhteşem şekilde yalayıp sertleştirdi. Bende gülerinin göt deliğine parmağımı sokup çekiyordum artık göt hazırdı nemlendiriciyi sürüp göte girebilirdim ama ben dilimle göttü biraz daha hazır hale getirdim sert ve ani hareketle girdim. Güler canım acıdı diye biraz kendini sıktıysa da zevk almaya başlayınca kendini bana doğru bastırmaya başladı. Çılgınlar gibi sevişerek ikinci kez doruğa ulaştık. Gülerle iki gün daha hayvanlar gibi seviştik Urfaya gelince tekrar görüşmek üzere ayrıldık o işine ben memlekete döndüm şu an Ankarada sıkça ziyaretine gidiyorum

çorap hastasıyım

Merhaba ben berk beni tanırsınız ama biraz uzak kaldım öncelikle bu site yayıncılarına teşekkür ediyorum, ben bir külotluçorap fetişistiyim. Sık sık evde yalnızken kendime ait çorapları giymeye bayılırım. çorapları giyerken, gay olmadığım halde hep bir erkeğin çoraplı bacaklarımı ve götümü    okşamasını ve öpmesini hayal eder dururdum, ama hiç bu fantazimi gerçekleştirememiştim. Taki o güne dek. Bir gün iş gezisinden istanbul`a dönüyordum. Uzun süreli bir gezi olduğu için geceleri giymek için yanıma ince parlak siyah külotluçorabımı da bavuluma koymuştum. Uçaktan inip    taksiye bindim. Taksici yaklaşık 40 yaşlarında iri yarı bir adamdı. Yolda muhabbet etmeye başladık. Laf döndü dolaştı sexe geldi. “abi    dedi, bana arada gay müşteriler gelir benden kendilerini sikmemi isterler, bizim bir arkadaş daha var, onunla beraber arada sikiyoruz” dedi. Ben de lafı çoraba getirmek için “bazıları kadın gibi de çorap giyiyorlar galiba” dedim. O da “evet abi o pırıl pırıl parlayan bacaklar ve götlerle sevişmek çok hoşuma gidiyor”dedi ve benim içim içimi yemeye başladı. Bir yandan korkuyordum, bir yandan    da kendi kendime “elime fırsat geçti, değerlendirmem lazım” diyordum. Tabi bunları düşünürken alev alev yanmaya başlamıştım. Taksici de farketti, “hayrola hasta mısın” dedi. Benim de ağzımdan “ben de külotluçorap giyenlerdenim” sözleri o anda dökülüverdi. Taksici bir an duraladı, sonra “ister .    misin” diye sordu. Ben de heyecanla gay olmadığımı ama çoraplı bacaklarımın bir erkek tarafından okşanmasını hayal ettiğimi anlattım. Hemen güzergah değiştirdi ve ıssız bir yere çekti. Artık ok yaydan çıkmıştı. Benden çorabımı giymemi istedi. Ben de bir an duraksadım fakat    sonra hemen parlak çorabımı giyiverdim. Daha ben giyerken o pantolonu üzerinden sikiyle oynamaya başlamıştı. Giymeyi bitirince “off harika bacakların var yavrum” diyerek beni koca kolları ile sarıp sarmaladı ve bacaklarımı okşamaya başladı. Ben tamamen kendimi ona bırakmıştım. 10 dakika kadar    okşanmadık, öpülmedik yerim kalmamıştı. Bu işi gerçekten biliyordu ve ben de çok tahrik oluyordum. çoraplı ayaklarımı da yaladı ve sikini çıkardı. Ben de “sikmeni istemiyorum, ben gay değilim” dedim, o da “o zaman ağzına al yala” dedi, onu da kabul    etmedim. Onun yerine elime alıp sıvazlamaya başladım. Sıvazladıkça ateş gibi yanıyordu. Sonra işi ileriye götürüp ona çoraplı ayaklarımla “footjob” yaptım.    2-3 dakika sonra patladı ve bacaklarım ve ayaklarım döl içinde .    kaldı. Ama doymamıştı. Beni tuttuğu gibi arabanın kaportasının üzerinde domalttı. Ben de “hayır!” dedim, o da “sikmiycem merak etme” dedi. Sikini bacaklarımın birleştiği yere sokup çıkartmaya başladı. çoraplar kaygan bir dokunuş sağladığı için kolayca girip çıkıyor, deli gibi inliyordu. Bu pozisyon benim de çok hoşuma gitti. Bir yandan vücudumu okşuyor,    bana masaj yapıyordu. Bir 5 dakika bu şekilde yaptıktan sonra tekrar böğürerek boşaldı. Bacaklarım tamamen batmıştı. Sonra toparlandık, arabaya bindik, beni eve bıraktı ve hiç para almadı. çok zevk aldığını ve tekrar görüşmek istediğini söyledi. Ben de “inşallah” dedim, telinin verdi ama hiç aramadım. Bu arada bana yazmak isteyenler mail adresim [email protected] Com Gönderen: qwert440