kuzenimi inlettim

merhaba öncelile bu siteyi çok sevdiğimi belirtmek istiyorum ben 20 yaşında uzun boylu yakışıklı bir gencim ancak kızlara fazla ilgim yok benle yaşıt olan kuzenimle aramızda geçen bi olayı anlatacağım kuzenimle ikimiz birkaç kez ilişkiye girmiştik anca sonra ara verdik yaz günüydü herkes bi yaakınımızın düğününe köye gitmişti bende evde oturmuş internete takılıordum birden zil çaldı kuzenim geldi kuzenim hafif toplu tüysüz uzun saçlıdır içeri girdi hoş beş derken söz cinselliğe geldi beni çok özlediğini ve istediğini söyledi benimde canım istiordu kabulettim önce öpüşmeye başladık 10 dakka kadar öpüştükten sonra şortumu indirip sikimi yalamaya başladı çok ii yaloıordu patlıcam dedim ağzından çıkarmadan ağzına boşaldım bütü döllerimi yuttu biraz dilendikten sonra bunu domaltıp deliğini yaladım iice açılmıştı başımı dayadım itmeye başladım başım içerdeydi iniltileri başladı zevkten ölecektim birden omuzlarından tutarak kendime çektim ve köküne kadar soktum acıyla birden bağırdı git gel yapmaya başladı m sürkli pomoalıor aynı zamanda boynunu yalıyordum patlıcam dediğimde içime boşal sıcak dölleinle yak beni erkeği m die bağırdı birden patladım o gün akşama kadar iki üç posta daha yaptık şimdi fırsat buldukça syapıoruz

Öz Kuzenimi Siktim

O gün teyzemlerin evine gitmek için yola çıktım, teyzemin 18 yaşındaki kızı Sultan karşıladı kapıda beni, yanaklarımdan öptü altında etek vardı ve dolgun göğüsleri badisinin üstünden fırlayacak gibi duruyordu, çok diri olan memeleri beni çok cezbetmişti, bacaklarıda aynı zamanda uzun ve güzeldi. İçeri girdim teyzemle, eniştem içeride oturuyordu yanlarına oturdum sohbet etmeye başladık, ancak o gün nedense kuzenim fazlasıyla dikkatimi çekiyordu baştan, ayağa her bir noktası beni tahrik ediyordu, sohbet devam ederken unuttuğum bir şey vardı otobüs saati, saat 23:00 olmuş, otobüs kalmamıştı beni eve götürecek teyzem bişey olmaz kalırsın burda dedi. Teyzemle, eniştem yattı ve kuzenime bana bir yer ayarlamasını söylediler, evleri iki katlıydı o da beni ikinci kata çıkardı odaya girdik çarşafları çıkardı, yatağa sermek için eğildiğinde, kalçaları ortaya çıktı altında ki siyah kilot iyice kavramış sıkmıştı belli ki sikim anında tepki verdi ve çok sertleşti kendimi durduramadım arkasından yanaşıp dayadım sikimi, niyetimi anlamıştı ama sesini çıkartmıyordu bundan cesaret alıp yatağa geçip çektim onu üstüme eteğin altından kalçaları avuçlayarak dudaklarını öptüm uzunca, ardından elimi amına kaydırdım deli gibi okşadım sulanmıştı iyice altıma alıp eteği kaldırdım, sikimi çıkarttım önce aşağı yukarı sürttüm ardından yavaşça soktum içine bakireymiş pek zorlamadı zarı ama kan geldi hemen peçete bulup sildim ve devam ettim

Tazecik Kuzenimi Götünden Siktim

(arkadaşlar öncelikle hikayemde isimleri ve şehri farklı tutuyorum çünkü tamamen gerçektir ne olur ne olmaz) kuzenim büşrayı bebekliğinden beri görmemiştim ailesinin yıllar sonra aydına taşınmasıyla gördüm o zamanlar ben 18 imde tam fırlama çağımdaydım düzenli bir ilişkim ve sex hayatımda vardı ancak insan oğlu işde bazen farklı bi heyecan arıyo neyse hikayem döneyim kuzenim esmer güzeli vücudu ne zayıf ne kilolu bi durumdaydı cok iyiydi ilk basta pek ilgilenmemiştim taki bir gün yanıma mini şortla oturup yaklaşana kadar meğer benden hoşlanıyormuş onada hak vermek gerek ne arkası var ne tandııgı biri tek tanıdıgı kişi benim neyse benim odada ben bilgisayrada takılırken yanıma oturdu benim gözün biri bacakları süzüyo tabi çaktırmadan sonra bi şakalaşma muhabbetine derken aniden öpüşmeye başladık biri gelir diye toparlandık sonra bir iki gün sonra bizi evde yanlız bıraktılar bizimkilerin bir işi cıkmıstı bende nasılsa her fırsatta orasını burasını elliyorum kimse yokken bişey olurmu diyordum annemler evden cıktıgı gibi yapıştım dudağına tabi oda dururmu ben tamam bu gelir dedim yatırdım yatağa bacak arasına sokmuyo bacaklarını büzüyo zorla yapıştım amının olduğu bölgeye bu beni itti suratını astı sanki cok kötü bişey olmus daha önce bi bok yemiyormusuz gibi neyse baktım basolmuyo aldım dayımlara bıraktım ertesi gün yine bize geldi yanımdanda ayrılmıyo hale bak neyse bu bana bişeyler yaptırmata çalısıyo yapmadıgımda aklınca tehdit ediyo halamlara söylerim dayınlara söylerim diye ilk tırstım sonra baktım böyle başolmaz git kime ne söylüyorsan söyle bundan sonra senle işim olmaz dedim diyemedi tabi kimseye arkadaşlar ortlama 1 ay hiç konusmadım bigün ufaktan konusmaya basladık hatasınıda anlamış tabi bu normal bana artık evde yanız kaldık yine yakınlastım tabi ben buna o kadar tecrubeme karsın kapalı o amının yumusaklığını hissettim bir an boşaldım banoya kostum yıkandım o ne oldu ne oldu derken dedim bi gün acık sürtüneyim diye bu bozarsan beni almak zorunda kalırsın nutuklarında ben arkaya sürtüncem ya dedim tamam ama bakmıcan dedi ben avni tamam dedim direk yan yatıyoruz yerde abi sürtünüyorum sürtünüyorum tamam alet taş gibi ama bişey anlamıyorum o kalçalar taş gibi ufakda değiller çıldırıyorum dedim buna krem le kaydırsam olurmu aşşa yukarı zaten dedim ilk yok desede bi kaç ısrarımdan snra tamam dedi ben iki sürtündüm 3 sürtündüm artık kafayı deliğe zorluyorum girmiyo cıldırıcam aradan yarım saat gecti yeter bu kadar dedi toparladındık ürkütmiyeyim diye snra birgün benden bişey istedi bende tamam ama yine gecenkinden isterim dedim tamam dedi ama yüz üstü yatıcan buzek yok deme buna dedim gülerek tamam dedi tekrar ogün geldi kremi bol bol sürdüm sürtündün bi kaç dakika sonra o körpe kuzenimin anüsünü cok iyi bir şekilde hissetim altımdan kaçmak istedi ilk mümkünmü ağırlımığımı verdim yükledim cok iyisin harikasın diyerek yaklasık o daracık götünde 10 15 dakika gidip geldim o yeter bırak diye diye en son boşaldım geçti ağlamaya yanımda bende bi sigara yaktım 1 yıl boyunca aralıksız 2 günde bir 3 günde bir siktim şimdi erkek arkasından baskasına vermiyo olsun gelir yine yaşım 26 o kadar yıl geçti ama yine arada yaklaşıyoruz basımdan gecenleri aralıklarla paylaşıcam sizinle

kuzenimi sikerken yengeme yakalandım

 Değerli sex hikayeleri severleriii. Anımı sizlerle paylaşıyorum . Sıradan bir Cumartesi günüydü. Ögleye doğru amcamın kızı Zeynep geldi, annemin evde olup olmadığını sordu. Ben de evde olmadığını, ama geleceğini söyledim. Zeynep de, “Tamam ozaman beklerim!” dedi. Aradan 10 dakika falan geçti, Zeynep bana durup dururken, “Senden akıyor mu?” diye bir soru sordu. Ben anlamadım ne demek istediğini, “Ne akıyor mu?” dedim. Gülerek, “Sikinden döl akıyor mu?” dedi. Şaşırmıştım, birkaç saniye duraksadım, sonra bu konulara acemi olmadığını düşündüm ve “Evet akıyor, niye sordun ki?” dedim.“Hiiiççç!” diye bir cevap verdi. Sonra bana çok tipsiz olduğumu, kendime bakmadığımı falan söyledi. Ben de sinirlendim ve “Bak sikecem şimdi, defol git başımdan orospu!” dedim ve daha cümlemi bitirir bitirmez geldi şortuma yapıştı, “Hadi ozaman sik beni!” dedi ve şortumu asılarak aşağı indirdi. Ben hem sinirden, hemde heyecandan titriyordum. Birden sikimi donumdan çıkardı, eline aldı ve daha sonra ağzına götürdü, yalamaya, emmeye başladı. Ben halen titriyor, sık sık nefes alıyordum. O yalamaya devam ediyor ve bana zevk alıp almadığımı soruyordu. Ben biranda volkan gibi ağzına patladım…Zeynep ise hiçbir tepki vermeden yalamaya devam etti. Benim yarak inmişti ve tekrar kaldırmak için yaklaşık 10 dakika kadar yalamaya devam etti. Bu arda ben de kendime geldim ve vahşi bir erkek gibi Zeynebin tişörtünü çıkarttım, ardında da sütyenini çıkardım ve memelerini yalamaya başladım. Zeynep inlemeye başladı. Daha sonra yatırdım, şortunu çıkardım, daha sonra da külodunu. Kıldan neredeyse amı görünmüyordu, ama vıcık vıcık amından sular akıyordu. Ben hiç yalamadan falan, tam sikimi amına sokacaktım ki, “Hayır, orası olmaz, anlarlar!” dedi. Ben birkaç saniye düşündükten sonra ona hak verdim. Sonuçta ikimiz de 18-19 yaşlarında idik ve başımızın yanmasını istemezdik…Hemen Zeynebin arkasına geçtim ve ona götünü sikeceğimi söyledim. Gayet relax bir şekilde, “Siikkk!” dedi ve iyice domalarak götünü kaldırdı. Götünün deliğini ve sikimi güzelce tükürükledim ve yavaşca götüne yerleştirmeye başladım. Ama Zeynep çok bağırıyordu, hemen ağzını kapattım, çünkü hemen alt katta öbür yengemler oturuyordu. Ben 5 dakika kadar hafif hafif Zeynebin götüne gidip geliyordum. Elimle ağzını kapamama rağmen elimi ısırıp yine bağırıyordu. Ve sonunda korktuğum başıma geldi, kapı bir anda açıldı ve yengem içeri girdi. Üzerimizi giymeye bile fırsatımız olmadan, yengem o halde bizi gördü. Zeynep hemen kıyafetlerini alıp amının üzerine koydu, ben de elimle sikimi kapatmaya çalıştım. Yengem şaşkınlıkla öylece bakıyordu bize. Ama biz de çok korkmuştuk ve yengeme, “Ne olur kimseye söyleme!” diye yalvarmaya başladık. Yengem bize bakarak güldü ve “Hepimiz genç olduk, olur böyle şeyler! Bir şartla söylemem, devam edeceksiniz!” dedi. Biz daha da şaşırmıştık, Zeyneple birbirimize baktıktan sonra tekrar sevişmeye başladık…Yengem yanımıza iyice yaklaştı ve Zeynebe bakire olup olmadığını sordu. O da bakire olduğunu söyledi. Bunun üzerine yengem bana, “Sakın kızın amına yerleşme!” dedi. Ben de, “Tamam yenge!” dedim. Sonra yengem bana yere yatmamı söyledi. Yattım. Yengem sikimi eline aldı ve başına bir öpücük kondurdu. “Yenge ne yapıyorsun?” dedim. “Senin yarrağının bu kadar büyük olduğunu bilsem Zeynebe bırakmaz, daha önce içime alırdım!” dedi. Sonra Zeynebi üzerime çıkardı ve sikimi Zeynebin götüne soktu. Ama Zeynep nasıl bağırıyordu. Yengem sinirlendi ve Zeynebi üzerimden attı, “Madem acıya katlanamıyorsun, ne diye sikişmeye kalkışıyorsun orospu!” diyerek azarladı. Sonra da sikimi ağzına aldı ve yalamaya başladı…   ( mobil porno )Yengem daha sonra sırtüstü yatarak eteğini kaldırdı, külodunu hafif kıvırdı ve amına yerleşmemi istedi. Yengemin bacak arasına yanaştım ve amına hafifçe sokup, girip çıkmaya başladım. Ben yengemi sikerken, yengem bana, yaşıma göre çok büyük bir yarrağa sahip olduğumu ve bu aleti her kadının içine almak için bana yalvarabileceğini söyledi. “Bas aslanım, iyi bas yengene!” diyordu. Yengemin amına gidip gelmelerim yaklaşık 10 dakika sürdü ve benim aletin başı artık iyice kızardı ve şişti. Gelmek üzereydim. Yengem de bunu anladı ve “Sakın içime boşalma! dedi. Hemen sikimi amından çıkarttım ve bir volkan gibi patladım. Döllerim taa suratına kadar fışkırmış, yengemin yüzü dölden görünmüyordu…Yengem yüzünü yıkadı, Zeyneple ben de birlikte 2 dakika içinde bir duş aldık ve ikisi birlikte evden ayrıldılar. Yengem evden çıkarken kulağıma, “Haftaya Cumartesi adam gibi sikişelim, ama yalnız ikimiz!” dedi. Cumartesiyi sabırsızlıkla bekliyorum

kuzenimi siktim

Selam ben ece.yaklaşık 4 yıldır lezbiyeni.birçok ilşkim oldu ama kuzenim denizden başka kimse beni çıldırtamıyor.ona aşığım.ama onun bundan haberi yok.lezbiyen olduğumu da bilmiyor.bir gün onlara gitmek üzere yola koyuldum.teyzem bzdeydi.deniz evde yalnız.beni beklediğini söyledi teyzem.ben de hiç vakit kaybetmeden yola koyuldm.evlerine vardığımda deniz daha yeni duştan çıkmış.üzerinde küçük bir havlu.bütün bacakları meydanda.hatta göğüslerinin yarısı da dışarda.o an amın feci derecede ıslanmıştı.çünkü muhteşem bir vucudu var.tüysüz bir tene sahip oldukça düzgün hatları var.inanılmaz göğüsler…….ben hayatımda böyle seksi memeler görmedim yemin ederim.kısacası dayanılmaz bi hatun.neyse kapıyı açtı ve selamlaştık.üzerinde havluyla olduğu için giyinmek için odasına yoneldi.bana da bir saniye beklermisin diyerek kıvıra kıvıra odasına gitti.ben de lavobaya gtmek bahanesiyle arkasından hemen kalktım.odasının kapısı arlanmıştı.yaz sıcaı olduğu için ter içinde kalmıştım çünkü deniz eğilmiş çekmeceden birşeyler aranıyordu.büyük ihtimalle iç çamaşırını arıyordu ama kısa bir süre snra vazgeçti sanırım ve dolabından penye bir elbiseyi hemen üzerine geçiriverdi.dayanamadım ve odaya girdim.giyinmeseydin keşke dedim.ama o şaka yaptığımı düşünerek güldü ve elimden gelse çıplak dolaşıcam çoooook sıcak deyip kendini yatağa attı birden.ben de yanına oturdum.eeeeeeee anlatsana ece dedi.ben de yavaş yavaş konuşmaya girmek için fırsat kolluyordum eme ona onu ,istediğimi hemen söyleyemezdim.biraz muhabbet edelim burda burası esiyo dedim.oda onayladı ve yatağının üzerinde muhabbete koyulduk.denizin aklında bana karşı ufacık bir şüphe yoktu bunu sezmiştim ama asla kararımdan dönemezdim.neyse ben konuyu sexe getirdim ve başladım ona sorular sormaya.bakire olduğunu öğrendim.bu beni daha da heycanlandırdı ve senin gibi birini nasıl sikmediler bu zaman kadar dedim ve gülüştük.nedenini sordu ben de seksi olduğunu ve bir kadını bile baştan çıkarabileceğini söyledim.snra da beni çok tahrik ediyosun dedim o da muhteşem kahkahalarından birini attı ve gel beni becer o zaman dedi.ben de şaka yollu onu ellemeye başladım elim bacaklarında geziyordu.ece gerçekten bir erkek gibi beni tahrik etmeye başladın yapma dedi.ama gaza gelmiştim bi kere.bırakmıycaktım.devam ettim ve elimi elbisesinden içeri soktum.ece yapma dedi ve tam kalkmak üzereyken üzerine abandım bi dakka deniz ben lezbiyenim ve sen beni çıldırtıyosun bunu senle yapmak istiyorum dedim.çok şaşırmıştı.korkuyla bana baktı.hayır ece olmaz dedi.elimi amına sürtmeye başladım ve okşayarak onu biraz da olsa ikna etmeye çelıştım.hoşuna gitmiş olsa gerek hiç sesini çıkarmıyordu.sadece ara ara ece yapma diyebiliyordu.üzerindeki elbiseyi çıkradım.ben de çok güçlüyümdür bu arada.altımda kuş gibi debelenmeye başladı deniz.seni istiyorum dedim.üzerine oturdum ve açıkta olan muhteşem göğüslerini emmeye başladım.uzun süre debelendikten snra kendini bana bırakmıştı.bense çıldırıyordum.yıllardır istediğim amı sikecektim.çok heycanlandım.amımın suyu denizin amına akmıştı bensse hala göğüslerini ısırıyor emiyordum.canım acıyor dedi.bense durmaya niyetli değildim.elimi tekrar amına götürüdüm ve ona masaj yapmaya başladım.isteksizlik bir süre snra yerini inlemelere bırakmıştı.dilimle ıslanmış amını yalamaya başladım.deli gibi nefes almaya başladı.o nefes alış verişler beni daha da çıldırtıyodu.artık onu bozmalıydım benim olmasının zamanı gelmişti.dilimle onu yalarken parmağımı amından içeri sokmaya başladım birden kanlar akmaya başladı.snra elbisesiyle kanları silip tekrar yalamaya devam ettim canı acımıştı ama ona moral de veriyordum sakin ol deniz artık benimsin ve çok zevk alıcaksın emin ol dedim.hemen mutfağa gidip br salatalık buldum ve tekrar kaldığım yerden devam ettim işime.salatalığı içine soktukça inliyordu deniz.nasıl iyi mi dedim.harika olduğunu söyledi fakat acı da çekiyordu.tam üç kez titreyerek boşaldı.meğer bizim kız kendini götünden siktirmiş kısa bi süre snra ordan da yapmak istedi.salatalık götünde parmakların da amında onu iki kez daha boşalttım.sıra sende deidm ve hiç düşünmeden o da beni yalamaya başladı.hiç bir erketen bu kadar zevk almadım dedi bana.40 yıllık orospu gibi yalamaya başladı beni.benim yaptıklarmın aynını o da bana uyguladı.tam 4 saat sikiştik.inanılmaz bir şeydi.amacıma ulaşmıştım.deniz erkek arkadaşından da ayrıldı.artık sürekli sikişiyoruz.biz birbirimizin orospusu olduk.herşey çok güzel.amı kendi gibi muhteşem.onun için deliriyorum.birdenbire bu yakınlaşmamıza ailelerimizin tepkisi de olumlu oldu ama bizden başka kimse seviştiğimizi bilmiyor.hemen hemen hergün sikişiyoruz.onu çok seviyorum.o benim aşkım.bir gün deniz çocukluk arkadaşını da aramıza almamızı istedi.onu da daha snra anlatıcam.bol sikişli günler.by