üvey kardeşime sex öğrettim

Kaynak : Üvey Kardeşime Sex ÖğrettimMerhaba öncelikle adım Murat. Birazdan anlatacağım seyleri tamamen yasadım ve yazıp yazmama konusunda oldukça kararsız olsam da artık tutamayacağımı anladım. Hikayem çok uzun bir zamanı anlatıyor sıkılırsanız bırakırsınız ben başlıyorum.Ben daha küçükken annemin babamla tartismalarına şahit olurdum. Sürekli kavga ederlerdi. Babami sayısız kez baska kadınlarla basmış anneme söylememem için tembihlenmistim. Evlilikleri yine de iyi dayandı ve ben 12 yaşındayken boşandılar. Tam ergenlik çağlarındaydım ve ayrılmaları içimde inanılmaz bir öfke oluşturmuştu. Bir de üstüne annem baska bir adamla evlenince çileden çıkmıştım. Evlendiği adam zengindi. Bir tane kızı vardı. O zaman beş yaşındaydı. İsmi Nazlı’ydı. Babasından nefret ettigim için Nazlı’yı da sevememiştim. Ama o beni çok sever abicim diye sürekli boynuma atlardı. Bu hallerine daha da sinir olurdum ama annem ve üvey babam yüzünden bir sey diyemez onu seviyor gibi yapardım. Okullar yaz tatiline girdiğinde annem ve babam çalıştıkları için evde olmuyorlar aksama kadar Nazlı’yla ikimiz kalıyorduk. Tabi Nazli’nin bakıcısı da bizimle oluyordu. Ben odama geçip aksama kadar bilgisayarda takılıyor ergenliğin getirdiği azgınlığı pornolarla dindirmeye çalışıyordum. Sürekli 31 çektiğim zamanlardı. Ve çok sık rüyalanıyordum. Bir gece yine rüyalanmışım. Sabah uyandığımda penisim taş gibi ve dimdikti. Henüz yataktan kalkmamıştım. Birden odamın kapısı açılınca korkup gözlerimi kapattım. Annem falan gelir penisimin halini görür diye de utanmıştım. Yaz olduğu için altımda sadece baksırım vardı zaten. Üstündeki örtü de gece yeri boylamıştı. Neyse kapıyı duyunca gözlerimi kapattım. Nazlı gelmiş meğer. Abicim diye seslenip yatağın yanına geldi. Yüz göz olmak istemediğim için sesimi çıkarmadım. Uyuduğumu düşünüp gider belki dedim. Ama inatçı cadı gitmek yerine yatağa çıkıp üstüme oturdu ve beni dürtmeye başladı. Abi kalk oyun oynayalım babamlar gitti, diyip durdu. Bir yandan da üstümde zıplıyordu. O zıpladıkça penisim mümkünmüş gibi daha da büyüyordu. Kendime şaşırdım. O daha el kadar bebek sana Noluyor dedim ama hormonlar laf dinlemiyordu. Baktım Nazlı üstümde zipliyor actım gözlerimi. Sonra oynarız uyuyacağım dedim gitsin diye. Ama gözlerimi actım ya o artık durur mu. Daha çok zıplamaya başladı. Hadi abicim diye. En sonunda boksıra bosaliverdim. Zaten boşalma deneyimim bir elin parmaklarını geçmeyecek durumdaydı. Müstakil bu seferki feci fazla olmuştu. Kızardım. Nazli’nin anlayacağını düşündüm. Ben boşalınca birden durdu. Elini baksıra atıp güldü. Gözlerim kocaman açıldı. Anlamış miydi gercekten? Abicik altına çiş yapmış deyince rahatladım. Islaklığı hissetmiş altıma kaçırdığımı sanmişti.Evet güzelim ama bunu kimseye söylemek yok tamam mi?”“Tamam abi.” deyip basını salladı ciddi ciddi.“Hadi üzerimden kalk da kilotumu değiştireyim” dedim. Kalkıp yandaki koltuğa oturdu.“Burada mı bekleyeceksin Nazlı?”“Bugün bakıcım gelmeyecekmiş abi. Annem abin sana bakar dedi.”Surat astım tabi. Bir bakıcılığım eksikti.“Tamam. Şimdi çık. Ben geliyorum.” diyip odasına gönderdim onu. Üstümü değiştirdikten sonra tabi ki onunla ilgilenmedim. Nasılsa sesi çıkmıyor diye bilgisayarı açıp porno izlemeye başladım. Tam doruktayken odama dalıverdi.“Abi sıkıldım.”“Işim var Nazlı çık!”“Ne yapıyorsun?” deyip bilgisayara doğru yaklaştı. Ekranda adam kadına sakso çektiriyordu. Tabi Nazlı bana döndü.“O kadın ne yapıyor abi?”“Tedavi.” diyiverdim aklıma ilk gelen şeyi söyleyerek. “Adamın pipisi şişmiş. Kadın tedavi ediyor onu ağzıyla.”Gözleri kocaman açıldı Nazli’nin sonra yanıma gelip dikkatlice izlemeye başladı. O odaya dalınca annemlere söyler mi diye biraz korkmuş olduğumdan ereksiyonum inmişti. Izlemeye devam edince tekrar belirginlesti. Sakso kısmı bittiğinde devamını Nazlı’ya açıklayamayacagimi bildiğimden kapattım videoyu.“Hadi Nazlı odana gidip oyun oynayalım.” dedim belki onu uyuturum diye.Nazlı : Abi dur. Canın çok acıyor mu?Ne diyor bu diye düşünüp yüzüne baktım. Ve sok oldum. Nazlı penisime bakıyordu.Nazlı : Seninki de şişmiş abi. Tedavi etmemiz gerek.Ben ağzımı acamadan şortumu kilotumla indirip penisimi eline aldı. Önce avcında çevirip kızaran bir yeri var mi diye inceledi. Sonra ağzına alıverdi. Ne yapacağımı şaşırmıştım. Beş yaşındaki çocuk resmen sakso çekiyordu bana. Dizlerimin tutmayacagini hissedip arkamdaki yatağa oturdum. Nazlı ise dizlerinin üstüne çöküp tamamen bacak arama gecti ve videoda gördüğü gibi emmeye başladı penisimi. Tabi ki çok da bir sey başardığı söylenemezdi ama bu benim için ilkti ve çok geçmeden boşaldım.Nazlı ağzına gelen seylerin şaşkınlığıyla yüzüme baktı.“Ciş mi yaptın abiy?”“Hayır güzelim. Iyileştiğim için öyle oldu.” dedim.O da gülümseyerek kafa salladı.Kalktım kilotu ve şortu çekip Nazli’yi kucağıma aldım. Yanaklarını öpüp aferin dedim.“Nazlı bunlar sır tamam mı abicim? Babama söylersen hasta oldum diye bana kızar. Annem de öyle. Aramızda kalsın bunlar tamam mı?” dedim.“Tamam abiy. Ben söylemem.” dedi ciddi ciddi. Yanağına bir öpücük daha kondurup güzel sözler söylemeye başladım. Işte aferin benim güzel kardeşime falan.Annem meğer bakıcıyı işten çıkarmış. Yardımcımız olan teyze zaten bize yemek yapıyordu. Ben Nazlı’ya bakarım dedim. O yaz saksoyla geçti. Birlikte bir sürü video izledik ve gercekten de Nazlı kimseye bir sey söylemedi. Okul başladığı zamanlarda sadece 2-3 saatlik bir vaktimiz oluyordu yalnız kalmak için. Bunları da değerlendirip her gün olmasa da üç günde bir sakso çektiriyordum Nazlı’ya. Teşekkür olarak da hediye alıyordum sürekli. Barbi bebekler, bez bebekler, et bebekler… Annem ve üvey babam da bizim çok iyi anlaştığımızı sanıp seviniyordu. Zaman böyle gecti. 3 sene sonra Nazlı 8 yaşındayken yine bir yaz tatilinde farklı seyler denemeye karar verdim. Nazlı’yı odasına götürüp üstünü değiştirirken kilodunu çıkardım ve birden korkmuş gibi yaptım. Nazlı da korktu ve ne oldu abi diye sordu.“Nazlı senin fındığın şişmiş.” dedim.Hemen baktı orasına.“Şişmiş mi?” diye sordu tam göremeyince.“Evet şişmiş. Gel buraya uzan hemen!”Yatağına uzandı korkarak. Bacak arasına geçtim.“Bak Nazlı. Şimdi korkma. Benim hastalığım sende de var sanırım. Hani benim pipim şişiyor ya.”“Abi ne yapacağız?”“Babama söylersek çok kızar. O yüzden ben seni tedavi ederim senin bana yaptığın gibi”Sonra vajinasına yumulup emmeye yalamaya başladım. 15 yaşındaydım ve aklım daha çok şeye eriyordu. Ve daha fazlasını istesem de sabretmem gerektiğini biliyordum. Ben emerken Nazlı da titriyor kipirdaniyordu.“N’oldu?” dedim.“Abi gidiklaniyor, içim bi tuhaf oluyor.” dedi.Bu yaşta daha büyük seyler hissetmesini bekleyemezdim zaten.3-4 hafta bu sekilde oyalayıp oral seksi ikimiz için de geçerli kıldım. Sonrasında bir gün Nazlı bu duygulara dayanamamaya başladı.“Abi yapmayalım artık. Ne zaman iyileşecek? Ben kötü oluyorum.”“Aklıma bir sey geldi Nazlı. Sen uzan şimdi.”O uzaninca kendi kilodumu da çıkardım. Ve üstüne çıktım.“Nazlı bak şimdi. Ben sana benim pipimi süreceğim. Ben iyileşince çıkan su var ya onu fındığına süreceğiz o da iyileşir belki.” dedim.Bu Nazlı’ya çok akıllıca gelmişti.“Tamam abi. Hadi!” dedi.Üstüne güzelce yerleşip kollarımla yataktan destek alarak sürtünmeye başladım. Resmen badana yapıyor fırça çekiyordum Nazlı’ya. O ise bir sey anlamıyordu.O gün yaşadığım en güzel andı. Ilk saksomdan bile daha fazla zevk almıştım. Hafta bir yapmaya başladım. Ben 18′ime gelene kadar bunlar devam etti. Tam da Nazlı’nın aklı bir şeylere eriyordu ki üniversite için başka şehre gitmem gerekti. Bu duruma en çok Nazlı üzülmüştü. Tatile geldigimde devam etsek de aramıza ufak bir soğukluk girmişti. Ben üniversitede iliskiye girmiş gercek sexin tadını bir kere almıştım. Nazlı ise büyüyüp bir seylerin farkına varmaya başlamış benden uzak duruyordu.19 yaşımın yaz tatilinde yine Nazlı’yla evde tektik. Yanıma çağırdım gelmek istemedi.“Bir şey mi oldu Nazlı?”Omuz silkti.“Nazlı? Biz kardeş değil miyiz? Anlat bana.”Utana sıkıla konuşmaya başladı.“Abi ben okuldan Mert’le çıkmaya başladım.”Bu kanın beynime sıçraması için yeterli olmuştu. Açıkça kıskanmıştım kardeşimi. Ama bölmedim anlatmaya devam etsin diye sustum.“Mert bana bir seyler anlattı mesaj yoluyla. Ve ben anladım ki sen beni kandırmışsın.”“Ne anlattı?”Iyice kızardı Nazlı.“Ama kızmak yok!”“Tamam kızmayacağım. Anlat!”“Ama şimdiden bağırıyorsun abi.”“Anlat dedim Nazlı.”Gitti telefonunu aldı geldi. Mesajı okumaya başladı. Mert denen piç resmen sexi anlatmış Nazlı Hanım’a. Bunun da vajinasinda bir seyler olmuş onları yazmış cocuğa. Cocuk cin gibi. Ama bizim kız saf.“Abi senin pipin hasta değilmiş iste. Mert cinsel istekle şişer penisler dedi. Benim de fındığım hasta degildi demek ki.”“Bunları anlattın mi Mert’e?”“Hayır. Onlar sırdı. Niye beni kandırdın?”“Gel bakalım buraya.” diyip dizime oturttum Nazlı’yı.“Sen daha çok küçüktün ben anlamazsın diye anlatmadım sana.” dedim elim bacağında dolaşırken.“Hem ilkinde hasta oldum sanmiştim gercekten.” dedim.Nazlı : Gercekten mi?“E ben de küçüktüm Nazlı. Hem bi de senin fındığını çok merak ettigim için sana hasta oldun demiştim. Baska türlü göstermezdin bana.”Nazlı : Niye merak ettin ki abi?“E sen çok güzelsin. Orası da güzel mi diye.”Nazlı’nın hosuna gittiğini anlayabiliyordum. Kucağımda kıvranmaya başlamıştı. Elimi bacağından yukarı doğru çıkarıp eteğinin altına soktum.“Sen çok büyüyüp daha da güzelleşmişsin Nazlı. Bakayım orası da büyümüş mü?” dedim elimi vajinasına atarken.Nazlı itiraz etmeyip kucağımda kaydı ve kilodunu çıkarıp yatağa sırt üstü uzandı.Benimki çoktan şişmişti.Nazli’nin vajinasina yaklaşıp kokladım. Gerçekten büyümüştü.“Çocukken yaptığımız gibi yapayım mi?” dedim gözlerine bakarak.“Ama abi ben artık büyüdüm. Adet de görüyorum.” dedi çekinerek.“Olsun güzelim. Mert anlatmış zaten sana. Ben icine sokmayacağım zaten. Sadece sürtüneceğim.”Kafa salladı Nazlı ve yatağa tekrar yattı. Önce ellerimi bacaklarında dolandırdım. Tadını çıkarmak istiyordum. Yavaş yavaş okşamaya başladım. Bir elimi de amcığına atıp onu okşamaya başladım. Nazlı sulanmaya başlamıştı bile. Basımı dayayıp emdim. Dilimi kilitorisine deydirdiğimde kasılmaları artiyordu. Küçük kardeşim büyümüş altımda kıvranıyordu.“Abi, yapma!” dedi kısık sesle.Dil darbelerim onu delirtiyordu farkındaydım.“Ne oldu canım?” dedim dilimin yerini elim alırken. Bir elimle de altımdaki sorttan kurtulmuş kilotu çıkarıyordum.“Abi çok kötü oldum ben. Sıcakladım.”“Bir şey olmaz abicim. Sen kendini bana bırak”Bi elimi tişörtünün kenarına getirip üstünden sıyırdım. Üstünde sütyen yoktu. Yarım atlet gibi bir sey giymişti. Onu da çıkarınca küçük göğüslerine ulaştım.“Bunlar bile büyümüş.” dedim birinin ucunu ağzımda ezerken. Nazlı artık cevap veremiyor ardı ardına kasiliyordu. Bu duygular ona çok yeni olduğu için titriyordu da.“Korkma prenses. Çocuk yapmaya çalışmıyorum seni mutlu etmeye çalışıyorum.” dedim. Biraz rahatlar gibi olsa da bir sey demedi. Az önce iznini aldığım şeyi yapmak üzere penisimi elime alıp amcığına sürte surte boşaldim. Bu arada Nazli’nin da zevk suları yatağa akmış, çarşaf batmıştı.“Abicim ne yaptın bana?” dedi zevkden gözleri kararmış olduğu yerde kalakalmıştı.“Bu daha hiçbir sey Nazlı.” dedim.—-Devamı da gelecek eğer bu okunursa Şimdi 21 yaşındayım ve Nazli’nin kızlığını geçen hafta aldım. Isterseniz onları da anlatırım. Başlarda kendimi sapık gibi görsem de şimdi gözüm Nazlı’dan baskasını görmüyorPosted in Adult Hikayeler, Aldatan Kadınların Seks Hikayeleri, Bakire Sex Hikayeleri, Baldız Hikayeleri, Cinsel Hikayeler, Erotik Hikayeler, Gay Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Porno Hikayeleri, Seks Hikayeleri, Sex Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri | Tagged Üvey Kardeşime Sex Öğrettim konusu, Üvey Kardeşime Sex Öğrettim konusu 2Leave a Reply Click here to cancel reply.Name

üvey annem 22 yasında

annem ölünce babam üvey annemle evlendi 22 yasındaydı bende 18 dim büyültücü kullanıyordum yaragım 20 cm di üvey annemin kızlıgı alınmamıs bende babam işe gittiginde 3 ay gelmedigi icin üvey annemi sikmeye calısıyordum bi gün azdırıcı damla aldıydım arkadastan cay iciyorduk bende onun cayına azdırıcı damla döktüm 10 dk sonra yavas yavas soyunmaya basladı ve amını oksamaya basladı bana seslend sik beni yalvarırım sik beni diyordu bende daha fazla yalvarmasın die amına soktum kanlar aktı sonra siktim siktim gecen sene hamile kaldıydı ama bu olay geceli 4 yıl oldu arkadasın annesinide catır catır sikiyorum

üvey ablama tevavüz

Merhaba ben Mobil Porno Hikayeleri istanbuldan tamer.size kendimi kısaca tanıttıktan sonra hikayeme geçmek istiyorum.üvey ablam tuğba 21 yaşında 1.60 boylarında iri kalçalı hoş bir bayandır.bundan 1 yıl önce evlendi.her neyse..birgün annem ablama götürmemi istediği bir çanta verdi içinde çanakçömlek varmış.. bende seve seve götüreceğimi söyledim.çantayı alıp ablamların evinin yolunu .tuttum.kapıyı çaldım ablam açtı gel hoşgeldin dedi.içeriye buyur etti bende onu kırmadım ve içeri girdim.bana 1 bardak kola getirdi.kolamı yudumlarken ablamı süzüyordum bana bişeyler söylüyordu ama onu hiç dinlemiyordum,gözüm vücudundaydı.sonrabir bardak su istedim oda getirmek için mutfağa gitti ve bende arkasından gittim.neden geldin ben getirirdim dedi. hiç aldırış etmeden arkasındangidiyordum.bardağı aldı ve su doldururken arkadan ablamı kavradım.ne yapıyorsun çek ellerini dedi ama hiç dinlemedim iyice sarılıp sikimi kalçasına bastırdım.kendinikurtarmak için bir sağa bir sola atılıyordu ben öyle sıkı kavramıştımki elimden kurtulması imkansızdı.20-30 saniye böyle bastırdıktan sonra onu yemek masasına sırtüstü yatırdım.yine çırpınıyor bırak beni diye sayıklıyordu.hiç dinlemiyordum onu sikmeyi aklıma koymuştum. çırpınmalarını sonucunda masanın üstünden ikimizde yere düştük.bu beniiyice sinirlendirmişti.bu sinirle ablamın üzerindeki bluzu yırttım ve göğüs bölgesini vahşice yalamaya öpmeye başladım.elimden kurtulmaya çalışıyordu ama nafile yırttığım bluzunuiyice yırtarak üzerinde sadece sütyen kalmasını sağladım biraz daha boynun,göğüslerini yaladıktan sonra altındaki kot pantolono çıkarmaya çalıştım ama o çıkarmamı .zorlaştırıyordu. biraz zorda olsa pantolonunu dizine kadar indirmeyi başardım.ve altındaki kar beyaz külotunu parçaladım.sütyeninide parçaladıktan sonra önümde gözyaşlarına boğulmuş seksi bir bayan duruyordu.bende gömleğimi ve pantolonumu çıkarmaya çalışırken elimden kaçtı.salonda onu yakaladım ve koltuğa fırlattım.ayaklarıyla bana vuruyor üstüne çıkmamı engelliyordu.bende fırsattan istifade pantolonunu iyice çıkarttım.artık ikimizde çırılçıplaktık.ama hala o direnmeye devam .ediyordu.biraz zorda olsa iyice üstüne bindim boyun bölgesini vahşice öpmeye ve yalamaya başladım.sikim direk gibi olmuştu her yerini yalarken onunda artık pes ettiğini ve sadece ağladığını farkettim.ama işime baktım. omuzlarını,göğüslerini yaladıktansonra amına soktum.biraz irkildi ama yinede tepki vermedi sadece ağlıyordu.sikim gidip gidip gelmeye başladı.oldukça zevk alıyordum bir yandan omuzlarını,göğüslerini yalarken bir yandanda sikimle gidip gidip geliyordum.2-3 dakika bu vaziyette siktikten sonra sikimi çıkarıp yüzüne boşaldım.gözyaşlarıyla dolu yüzü artık spermle dolmuştu.zevkimialdıktan sonra kahkaha atmaya başladım.üzerimi giyinip orayı terkettim.ve o günden sonra bir daha ablamla yüz yüze bakamadımüvey Ablama Tevavüz,Sex Hikayeleri,Porn Hikaye
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Nişantaşı escort
Sefaköy escort
Şirinevler escort

Sarışın Üvey Anneme kaydım

Selam ben pornocu mülayim… hemen hikayeme başlamak istiyorum.Birgün babam işinden dolayı başka şehre gitmişti.evde annem ben ve kardeşim vardı. bu arada annem 44 ben 18 kardeşim 13
yaşındaydı.kardeşim yaz kuslarına gidiyordu.hergün evden belli bir zamanda çıkıyodu.babamda şehir dışında olduğu için annem ve ben evde yalnız kalıyorduk.evde bahar temizliği yapmıştık.evde iş miş kalmamıştı.annem çok yorulmuştu üç beş gündür hiç durmamıştı… neyse ertesi gün annem kendisini hamama götürmemi istemişti. bahar temizliği onu baya kirletmişti doğrusu. annem kendisinin biri tarafından keselenmesi gerektiğini ve bununda en iyi hamamda olduğunu söyledi.bende hamama gitmesine gerek olmadığını söyledim.kendisini benim keseleyebileceğimi söyledim oda benim ergenlik çağına çoktan girdiğimi söyledi ve önerimi ilk başta kabul etmedi.ama daha sonra hamamın uzak havaların sıcak olduğunu söyleyerek önerimi kabul etti.bu arada kardeşim kursta babam şehir dışındaydı.ilk önce annem banyoya girip soyundu ve banyoyu hazırladı ve beni içeri çağıdı.bende içeri girdim…birde ne göreyim sarışın tenli annemin vucudu önümdeydi.annem üstümü çıkarmamı aksi halde ıslanacağımı söyledi.bende bunu fırsat bilerek hemen soyundum .üstümde sadece beyaz külodum vardı.annem kendisini keselememi istedi.bende sırtından başlayarak onu iyice keseledim .sonra annem duşa kabine girdi.camdan onu izliyordum adeta donakaldım .bu arada benim 17 santimlik ufaklık dimdik oldu.annem duşakabinden çıkarak yanıma geldi benimde duş almamı istedi.bende kabul ettim ve duşa kabine doğru yöneldim.tam içeri giriyordum annem külotumu çıkarmamı söyledi yoksa yaptığım banyo hijyenik olmazmış.bende kabul ettim.ve külotumu çıkarıp içeri girdim annem benim orman gibi kıllı yarrağımı gördü ve arkamdan duşa kabine doğru yöneldi.annem beni keseleyeceğini söyledi ve kapıyı kapattı.içeri buhar oldu.annem beni iyice okşadı.üstüme sudöküyordu .daha fazla dayanamayıp annemin dudaklarına yapıştım.hiçbirşey demedi.sikimi eline alıp iyice emdi.daha sonra banyodan çıkıp yatak odasına girdik.annemin o muhteşem göğüslerini yalamaya başladım.daha sonrada o amına benimkini soktum.annem ahhhh ohhhh evett evett diye ses çıkarıyordu.amını iyice siktikten sonra götüne geçtim.ilk önce başını soktum daha sonra yarısını ve hepsini.annem inim inim inliyodu.annemin götünün deliğini genişlettim .içine iki kez boşaldım.bıkmadım ve amını sikmeye başladım.o sırada zil çaldı.13 yaşındaki kız kardeşim eve geldi.biz hemen toparlandık.ve kapıyı açtım kız kardeşim gelmişti .yemek yiyip tv seyrettik.daha sonra yattık.ben ve kızkardeşim aynı odada yatıyorduk.kardeşim uyumasını bekledim aradan biraz zaman geçti dayanamayıp annemin yattığı odaya gittim.annemde beni düşlüyormuş… gece iki üçe kadar sikiştik.sabah oldu kardeşim annemin odasından dün garip garip sesler geldiğini söyledi bende ona gece anneme masaj yaptığımı ve ovarken annemin inlediğini söyledim.kardeşimi şimdilik kandırmışa benziyordum ama kardeşim olanların farkındaydı herhalde…
 

Ankara escort
Sincan escort
Yenimahalle escort

genç üvey kızımı siktim

Selamlar Mobil Porno Hikayeleri’un sevgili seks okurları. ben 47 yaşımda olan ve karım 7 yıl olmuş ölen bir dul erkekğim kıızmda evli 2 cocuklu 47 yaşında bir kadındır tamda bu sıralrda kızımın kocası kırız sonucu öldü kıızmda ben gibi kaldı ama herşeyi vardı madi açıdan bir sorunu yoktu dudurm böyle ouncada bu andan sonrada ben kızmla duduryordum artık ona bir şey gelemsin giblerde hep beraberdik 1 yıl kadar geçti geçmedi biz kıızmla o kadar iyidik kki son derece iyiyiz kızm bende hiç çeknmexdi zaten yine öyle açık giyindiği içinde bacak ve göğüsler görünür her zaman uatmayımıyım bir gecede yine böyle idik muhabbetimiz iyi gidiyordu kendide bende iyi tahrik olmuştuk bende o anda kızıma deyiverdim kızım biz artık seninle bu evde bide evlilik hayatı gibi yaşasak bu bizim için dahada iyi bir zevkli yaşamak olmazmı biz artık bizbieyiz hep deyiverdim.kızım ık mık etti ama bana bakarak omuz kaldırıp ne bileyim baba sen biblirsin deyiverdi iş tamamdı ve hemen onu kalldırıp odasına gittik ben kıızmın dudkalrını emereken soyuyordum bir taraftanda kıızmda beni öyle yapıyordu çıplacıktık 2 mizsde sevişmeye başaldık aykta ben kıızmın dudka ve memerini emiyor sıkıyor okşuyor ikende kızm çoktan babasının baba yarağını eline almış sıkıyordu ve onu öylece yatağına sırt üsütüne uzatarak öyle bir emiyor yalıyodumki innaılamz bir zevkti dudkalrı memeri bacakalrı delirtiyordu yaladıkça hele amk tazecik ti onu yaladıkça kıızm delirmiş inliyordu ahhh sesleri ben yarağımı sürttükçe vucduna memerine arsısna ved ağzına tıkıyordum kızım iyice olmuştu bana erkkeğimmm benim babacımmm hadiii dayanamıyorummmmm artık sokkkk diyordu ben amın dudkalrına darbeler yaptıkça dahada delirdik 2 mizde bende işte o anda öyle bir sokup kökledmki 2miz bir aden ahhhh sesleimizi ile çınlıyordu odamız hele kıızm yarağı kökleidğim anda benim belime kollarını dolayıp kilitleidki bastıkça basıyordu amın derinlikleriner ben vucudumu oynatarak darbeler yapıyordum amın derinlkleriner ve o idk memrini dudkalrını emdşkçe parçalıyordum ısısrken kızmda bana zaten beni ye parçala sen bbüyütmedinmiki beni işte sıra sende şimdi babacımmmm dedikçe deliriyordu abaha kadar böyle dfalarca sikşimeye sikmeye hiç doyamıyordum( ) ben böyle bir amı zevki hiç bir kadında yaşamadımdı ne anasında nede başka bir kadında bulammamıştım ve ben bu yaşımda innaılmaz bir zevki yaşıyordum artık ve kızmda bana zaten ben ebedi seninim nasıl nerden ne zaman istrsen öyle skersin emiii babacımmmm diyordu bende ben seni bırakırmıyım kızım artıkk ben böyle zevki hiç yaşamadımki dedikçe kıızmı parçalarcasına sikiyordum yılların hasaretini gideriyordum kızımın o dudkalrını dik memrini backalrını vucudunu gördikçe hiç dayanamıyordum siktikçe sikecem geliyordu öylede yapıyorum zaten halende öyleyiz biz artık tam bir evlilk hayatımıız yaşıyoruz şimdi kıızmı artık amdanda göttende sabhlarakadar skmeye devam ediyorum hele o götü kıızmı götten hiç sikmeyen kocası.ben onu götten bozoyrdum ilk defa işte kıızm asıl zevkide acıyıda bunda tatmıştı onu önüme diz çoktürüp sokarken bağırdıkça emekelrdikçe yerlerde kaçmaya çalıştıkça onu sikıca tuutp sokarken kıızm ahhhhh babacımmmm dur dur ölüyorummm dedği zamnaları şimdi hatırladıkça bir daha sikişmeye başlayıveriyorz hemdnde işte arkadaşla biz şimdi çoktan beri böyle bir zevki kıızmal bıkmadan yaşıyoruz vede yaşayacağız ()

anne kızı üvey baba

Su an benim yasim 28 bundan 5 sene önce bir alman kizla tanistim tanistigimiz hafta sonu kararlastirdik eylenceye gitmeye karar verdik,eylenceden döndük ve onu evine birakmak icin kapisinin önüne kadar arabamla biraktim.bana sende gel yukari dedi.ama annesininde evde oldugunu söyleyince cikmak istemedim.israrinda kararli görünüyordu bende kirmadim tamam dedim.kapiyi acti ve iceri girdik ama icerde inleme sesleri vardi,ben anladim hemen annesinin üvey babasiyla birseyler yaptigini,durdum ve dedim girmiyelim ben tabiiki gülümsedim.ve oturma odasinan gecmemiz lazimdi odaya gecebilmek icin.annesi bizi fark etti    ama umursamadi ben sasirdim tabiiki,kizda annesinin kicina vurarak (na macht spas)nasil zevk veriyormu dedi.ben dahada sasirdim tabiiki.kiz bana televizyon .    baka bilecegimi söyledi kendisi dus alacakmis.kiz banyoya girmesiyle annesi beni yanina cagirdi ve boynumu tutarak öpmek istedi.ben izin vermedim cünkü    kocasinin penisini yalamisti.icki icmisti ücüde kafalari iyidi hepsinin.ve bana pnisimi cikarmami söyledi.bende kiz banyodan cikana kadar annesinin agzina vermeyi uygun gördüm.o sirada kandimi fazla kaptirmisim kiz banyodan cikti bizi o halde gördü,ben kiyameti koparirsandim kiz,ama aksine annem iyi yaliyor dedi    ve oda katildi aramiza.anne kiz kesinlikle bir birlerini öpmediler ve ellesmediler baya namuslularmisss))))))iliskimiz 2 saat kadar sürdü anne kizi sürekli deyisiyorduk üvey babasiyla,bu olayi cok normal karsiladiklarini söylediler ,hem annesi hem kiz benim seximi beyendiler vede beni paylasmaya calisiyorlardi ama ben tabiiki genel olarak kizi tercih ediyordum annesininki baya büyüktü ve killiydiGönderen: HAKAN_BERLIN

Çapa escort
Çatalca escort
Etiler escort

Üvey babam tehditlerle sikiyor

Üvey babamla aramda geçen tiksinç bir hikayemi anlatmak istedim. Sizde duyun ne kadar rezil bir insan olduğunu. Okul çıkışı bir gün eve gittiğimde evde kimse yoktu bende rahatlıktan dolayı üstüme rahat şeyler giyip odamda pc yle uğraşıyordum. bi ara dalmışım ki üstümde bir el vücudumda dolandığını hissettim ama bunu rüyamda yaşıyorum sandım gözümü bir açtımki babam başımda ve beni elliyor. Ne yapıyosun diye hemen kalktım ve odamı terketmesini söyledim ne kadar söylesemde fayda etmedi bana söylediği sözler hala aklımda. Annele sana yakın olayım diye evlendim seni istiyorum. benim olacaksın yoksa annene bakire olmadığını söylerim dedi nerden öğrenmiş olacağını merak ederken benim ilişkiye girdiğim eski sevgilim ondan ayrıldım diye babama herşeyi anlatmış mecburen birşey diyemedim ve ondan sonra nederse kabul etmek zorunda kaldım üstümde ne varsa hepsini çıkarıp benimle deli gibi sevişiyordu tiksiniyordum resmen ama karşı koyamıyordum yapacak bir şey yoktu yan kısacası nederse kabul etmek zorundaydım. Herneyse bir zaman sonra üstünde ne varsa hepsini çıkarıp yarrağını vajinama dayadı sokmasın stiyordum. yavaş yavaş soktukva ne yapcağımı bilemedim yavaş yavaş zevk almaya başladım. Artık herşei kabullenmiştim zaten sikilmeye sikiliyorum bari zevkine bakayım hesabı. Beni bir güzel siktikten sonra arada bir  çıkarıp ağzıma veriyor sonra geri vajinama skuyordu kendimden geçiyordum her sokmsında çünkü baya bir büyüktü beni kendimden almasına yetiyordu yani bir ara gözlerimi aralayıp yüzüne baktım kendisinde n geçmiş titremeye düşmüştü resmen zevkten deliriyordu yani . içime boşalmamasını söyledim öyle bir salaklık yapacak değilim dedi ve tam boşalacakken sikini vajinamdan çıkarıp karnımın üzerine boşaldı . Anneme söylremesin diye ne zaman istese yapmak zorunda kalıyorum mecburen artık ne de olsa siken sikiyo hesabını hoşuma giden erkeklerle ilişkiye girdiğim gerçeğide doğru. Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim herkese keyifli dakikalar iyi günler  dilerim..

Anadolu yakası escort
Bahçelievler escort
Bakırköy escort

üvey evladın tadı başka

Merhaba www.Mobil Porno Hikayeleri seks okurları,ben Yalçın, m biraz farklı .18 yaşımdayım ve 2 yıl önce başlayan bir durumdan herşeyin başlangıcından bahsedicem size. Ben 10 yaşıma kadar yetiştirme yurdunda kalan bir çocuktum. Kimsem yoktu. Daha sonra Fadıl babam ve Nermin annem tarafından evlatlık edinildim.Onlar ilk günden itibaren beni sevgiyle kucakladılar ve hep mutlu etmeye çalıştılar. Onların çocugu olduktan sonra hayatımda istedigim herşey gerçekleşti. Çocukları olmadıgı için beni evlat edinmişlerdi. Özel okulda okuyordum derslerim iyiydi.Ta ki bende ergenlik başlayana kadar.Nermin annem siyah saçlı özellikle göğüsleri çok büyük bir kadındı. Bacakları da çok güzeldi ve ben ona ilgi duymaya başlamıştım. Okulda kızlarla pek konuşamıyordum genellikle çekingendim. Onlar yanıma gelir ben konuşmaz susardım. Bu arada evdeyken hep Nermin annemle konuşur ve onu her haliyle incelerdim. Onu iç çamaşırlarıyla gördüğüm çok olmuştu. Genellikle beyaz dantelli çamaşırlar giyerdi. O evde yokken çekmecedeki iç çamaşırlarını karıştırıp bakmaya başlamıştım.Bunu yaparken sikim dimdik oluyordu. Geceleri onu hayal ediyordum.Sutyenleri de inanılmaz buyuktu.Elimi içine sokunca yumrugum içinde ufacık kalıyordu. Siyah saçlı siyah gözlu ama akça pakça tenli ve çok iri memeleri olan Nermin anneme hayrandım.Beni evlat edindikleri ilk andan beri memeleri beni etkilemişti kuçuk bir çocukken bile. Nermin annem 42 Fadıl babam 48 yaşındaydı ki bana birgun inanmakta zorluk çektigim bişey söylediler.Megerse yıllardır bir taraftanda çocuk sahibi olmak istiyorlarmış ve sonunda nasıl bilmiyorum annem 3,5 aylık hamileymiş ki bunu sana kardeş geliyor diyerek bana söylediler.Aylar sonra annem dogum yaptı.Bu arada memeleri dev buyuklukte olmuştu.Hamilelik sırasında ve sonrasında babam la ilişkileri azalmıştı sanırım. Onu bir kere amını okşarken yakalamıştım etek uzerinden astırıyordu.İlerleyen gunlerde annemin bana karşı tavırları deişmeye başladı. Bebeiyle ilgileniyor bana bakmıyor ama tam içimden ona kızarken bir egiliyor bir kalkıyor beni mest ediyordu. Benim yanında o dev göuslerinden tekini buluzundan dışarı çıkarıp kardeşim Esrayı emzirdigi o ilk gunu unutamıyorum. Şok olmuştum.Esra dogduktan 1 ay sonra artık hiç çekinmeden benim yanımda onu emziriyordu.Sut dolu memeleri muhteşemdi.Kavun gibiydi.Bembeyaz memelerinin uçları leblebi gibi ve meme uçlarının çevresindeki halka çok hoş açık kahverengi renkte ve kalın kocaman bir halkaydı.Bebek onu emerken ben. bakmaz gibi yapıp öyle bakardım.Birgun bak sen nasıl acıkmış abisi diyerek memesinin tekini çıkardı ve yine emzirmeye başladı bende yanına gittim ve dibinden baktım.Nasılda emiyordu.Geceleri 31 çekiyordum.Bir kere sevişirken gece yatak odalarının kapısından Nermin annemle Fadıl babamın zevk seslerini dinlemiştim.Çok tahrik olmuştum.Yine birgun Okula gitmedim iyi deilim diyerek ve Nermin Esrayı emzirirken ona bakıyordum.Oda bana baktı.Cesaretimi toplayıp Nermin anne sen beni hiç emzirmedin dedim. Çok şaşırmıştı.Onlara evlatlık geldigimde 10 yaşımdaydım.Evet dedi.BenDE istiyorum dedim.Delirdinmi sen dedi bana odadan kovdu.Yuzune bakamazdım artık.Ya kocasına söylerse ne yapardım Ama hiçbirşey olmadı ve bir gun sonra o an geldi.Bebei emzirirken beni çaırdı otur orda bakıyım dedi.Benimle konuşacaktı herhalde.Bebei aldı emzirmesi bitmişti gazını çıkardı beşike yatırdı. Bunu yaparken o muhteşem tek memesi buluzunun dışında savruluyordu içine sokma zahmeti göstermemişti.Gözlerim faltaşı gibi açılmıştı.Geldi,karşımdaki koltuga oturdu.Bense yerime mıhlanmıştım kımıldayamıyordum.Öteki memesini de çıkardı.Bana yanıma gel dedi.Gittim.Dokun dedi.Dokundum.Yumuşacıktı.Harikaydı.Em dedi.Yuzumu bastırıp ucunu agzıma aldım ve memesini emmeye başladım.Doyulmaz bir zevkti.O koskocaman dev göuslerinin birinde elim gezinirken dierini de emiyordum.Nefessiz emiyordum.Heyecandan kalbim duracaktı.Bir saniye bile boşa geçsin istemiyordum.Sut dolu memesini emiyordum agzıma gelen şeyleri yutuyordum sutu beni iyice kendimden geçirmişti.Başımı memesinden kaldırdı ve minik bir öpucuk kondurdu dudaıma.Bana ayaga kalk dedi. Önune dogru çekti ve karşısına getirdi.Bacaklarını açıp altındaki siyah dizustu eteinin altından kanapeden kalkmadan saga sola debelenerek beyaz dantelli kulodunu çıkardı.Bana verdi kokla hadi dedi.Kokladım.Daha önce çekmecelerini ve kilotlarını karıştırdıgımı da anlamıştı demekki.Koltuga sırtustu uzanıp bacaklarını iki yana açarken beni de uzerine dogru çekti. Siyah etei beline kadar sıyrılmış pembe bady si de bogazının hemen altındaydı ama göuslerini örtemiyordu.Sikim kazık gibiydi.İçine duşuyordum adeta amına girerken . İleri geri gidip geliyordum.Sonradan dogumdan sonraki haliyle 110cm.e ulaştıgını ögrendigim o memelerinden gözlerimi alamaz şekilde Nermin annemin amına sokup çıkarıyordum.Çıldırmak uzereydim ve patlayarak boşaldım. Bana ustunden çekilip kanapenin yanında kendisine dogru dizlerimin ustune çökmemi istedi. Dediklerini aynen yapıyordum ve onun istegiyle sol elimle kanapede başı sola dogru olacak şekilde uzanmış yatan Nermin annemin memesini okşarken sag elimide onun dedigi şekilde 1parmak 2parmak derken 3parmak onun amına soktum. O da sol eliyle sol memesini okşarken sag eliyle de başımı ve saçlarımı okşuyordu.Elimi hızlı hızlı sokuyordum sıcacık amına.Bir taraftanda o muhteşem göuslerinin ikiside okşanıyordu.Yumuşacıktı memesi alttan kavramaya çalışıyordum sıkıyordum avucuma sıgmıyor taşıyordu.Çok geçmeden bir daha sikim dikilmişti.Bana ayaga kalk dedi.Bekle biraz dedi.Bir elini amına soktu öbur eliyle memesini sıkıyor ucuyla oynuyordu. Amını avuçlayarak 4 parmak sokmaya başladı içine öbür elinide memesinden çekti ve bızırını hızlı hızlı okşamaya başladı.Bana çabuk şimdi sok içime dedi. Taş gibi sertleşmiş sikimi amına soktum bacaklarını havaya kaldırdı sonrada belime doladı. İçinde gidip geliyordum o memeleride ileri geri giderken burnuna çarpıyordu. Anne harikasın çok seviyorum seni harikasın ne guzel sey diyordum o da hepsi senin bebeim yavrum sik hızlı devam böyle çok iyi devam et devam et durma şimdi şimdi diyordu Boşalırken söyle Yalçın dedi. şimdi dedim tutamıyorum. o anda tamam dedi ve patladım o anda o da patladı. Harikasın diyordum,sende bebeim diyordu.Yaraın super yavrum benim tatlı yavrum diyordu .inanılmaz bişeydi taşaklarım götum sikim elektrige tutulmuş gibiydi.Tum vucudum zevk içinde titriyordu.Memelerinin ustune bastırdı başımı.Kanape rezil olmuştu.Ben hallederim sevgilim dedi bana.Ayaga kalktık. Dudaklarımdan öptu beni.Birlikte yıkandık.Göusleri benimdi artık.Fadıl babam,Esra bebek bir de ben sahibiydik artık o dev memelerinin.Geceleri Nermin annem ve Fadıl babamın yatak odalarının kapısınakadar gidip onların sevişirken çıkardıkları zevk seslerini dinliyordum. Kapıları aralık oluyordu.Annem bu gece de senin için aralık bırakırım diyordu.Bazen okuldan erken dönuyor ve memelerini emmeye başlıyordum sevişiyorduk. Birgun bana baban evdeyken sevişicez dedi.Nasıl olurmu öyle şey yakalanırız dedim.Merak etme o uyuyunca dedi.Bana bir toz gösterdi mışıl mışıl uyuyacak bu akşam.Gece yarısını geçmişti saat 01,30 gibi odama geldi.Çırılçıplaktı.Gece lambasını yaktı. Loş ışıkta dahada tahrik ediciydi.Hamile kaldıgımdan beri hormonlarım normalin 3 katına çıkmış kendimi frenleyemiyorum.Nerdeyse jinekologuma bile vericem iyiki sen varsın dedi.Doktormu dedim.Boşver benim tek doktorum sensin.Hadi iyi et anneni guzel çocuk dedi.Önumde yatagımın kenarına dayanıp domaldı. Eliyle de beni arkasına çekip sikimi bacaklarının arasından elini geçirerek çekti ve amına soktu. Hadi başla dedi.Pompala bebeim.Hadi yavrum.Hemen başladım ileri geri ve sikimi sokup çıkarmaya hızlı hızlı.Harikaydı bembeyaz yuvarlak kalçaları 100cm.di.Saçlarına yapıştım ve çekmeye başladım sikiyordum çok zevkliydi.Egilerek belini öptum kadife gibiydi teni.Birden seni yalamak istiyorum dedim.Delirmiştim.Yumuşacıktı.Egildim götunu . yalamaya başladım.Dur dedi halının ustune yatırdı beni 69 pozisyonuna geçtik.kalçalarını agzıma oturttu.amını dilliyordum yalıyordum o da sikimi agzına almıştı.Sonra sonra gece boyu seviştik sikiştik. Bana bilmedigim bişey yapıp sikimi göuslerinin arasına aldı.Dimdik sikim kayboldu memelerinin arasında.o muhteşem göuslerinin arasında boşalttı beni.Aynı şeyi bir başka gece yine yaptık yine yine.Sonra bir gun .Fadıl babam girdi odaya. Çok korktum. Herşey bitti derken devam edin dedi. Sonradan ögrendimki bana yaptıgını kocasına da yapıyormuş Nermin annem kapıyı aralık bırakıyormuş ve Fadıl babam bizi izleyip yada seslerimizi dinleyip tatmin oluyormuş. Artık hep birlikteyiz. Hiç yapmadık.Fadılla birlikte Nermini sikmedik.Ama o izlemeyi çok seviyor ve izlenmeyi.Nermin i bir gece ben sikiyorum Fadıl babam seyrediyor bizi hiçbirşey yapmadan sadece izliyor.Sonrada ben odama gidince onlar sevişmeyi sürdürüyorlar. Bir sonraki seferde ben onların sevişmelerini izliyorum. Sevişirken küfürlü konuşuyorlar. Orospum benim diyor Fadıl bey Nermine. O da dikkat et tek sikicim.

Üvey abime amımı da götümüde hediye ettim

İsmin Filiz. 22 yaşında ve alımlı ve bakımlı biriyim. Ergenlik döneminden beri sürekli erotik hikayeler okur ve kendimi tatmin ederdim. Ama zaman içerisinde erkek arkadaşım ile ilişkiye girmiş ve hayal olan tüm fantezilerimi gerçekleştirmiştim.
Sizlere sevgilim ile olan seksimi değil de üvey abim Kemal ‘in beni nasıl domaltıp siktiğini anlatmak istiyorum. Açıkçası ensest hikayeler okuya okuya bu zevk dolu dakikaları sizlere anlatmaya karar verdim. Üvey annem kocası ile boşanmış ve babam ile evlenmiş. Kemal abim benden dört yaş büyük. Bana her zaman bir öz abi sahip çıkmış ve beni korumuş, her zaman üstüme titremiştir. Askerlik yaşı geldiğinde askerliğini komando olarak yapmış ve askerliğini bitirdiğinde kaslı ve seksi bir vücuda sahip olmuştu. Tüm arkadaşlarım abim ile aralarını yapmamı istiyor ve abimi arzuluyorlardı. Ama abim arkadaşlarımın içlerinden en güzeli olan Cansu’yu seçmiş ve onunla çıkmaya başlamıştı. Cansu zaman içerisinde abim ile yaşadığı seks dakikalarını anlatıyor tam bir erkek olduğunu özellikle 19 cm lik yarağının canını çok acıttığını çok büyük zevk aldığını anlatıyordu. O günden sonra sürekli abimin önüne bakıyor ve yarağını çok merak ediyordum. Bende Cansu’ya sevgilim ile yaşadığım sek dolu dakikaları anlatıyordum. Biraz da abartıyordum ama abimin kendisini nasıl siktiğini öyle bir anlatıyordu ki onu dinlerken amım sulanıyordu.
Eve geldiğimde zili çalmak gibi bir huyum yoktur. Anahtarı sokar ve kapıyı açarım. Sevgilim ile buluşmuş ve eve erken dönmüştüm. Eve girdiğimde Cansu’nu zevk çığlıklarıma işittim ve yavaşça abimin odasına doğru gidip delikten abimin Cansu’yu yatakta domaltmış ve yatağa çıkıp ayakta Cansu’yu becerdiğini gördüm. Cansu acıdan ve zevkten çığlıklar atıyor abim ise hiç durmadan koca yarağı ile Cansu’yu sikiyordu. Evde kimse yoktu. Onları seyrederken amımın sulandığını hissettim ve amımı okşamaya başladım. Abim durmadan Cansu’yu değil de sanki beni sikiyordu. Ve boşalınca duşa girmek için kapıya doğru geldiğini görünce hemen hızlı ve sesiz bir şeklide odama gidip hiç sesimi çıkarmadan kendimi okşamaya devan ettim. Cansu ile abim hazırlanıp evden çıktılar. O anları hiç unutamıyor ve abimin koca yarağı gözümden hiç gitmiyordu. Kendimi abime siktirmeli ve o koca yarağın tadına bakmalıydım. Sevgilimi aradım ve seks yapmak istediği söyleyip evine gittim ve saatlerce sikildim. Ama halen abimin koca yarağını istiyordum. Akşam eve geldiğimde herkes evdeydi.
Abim de eşofmanın giymiş ve maç seyrediyordu. Bizimkiler eğlenmek için baş başa dışarı çıktılar ve koca yaraklı abim ile evde yalnız kalmıştık. Maçın ilk yarısı bitti ve abim sigara içmek balkona gitti. Maçın ikinci yarısı kalmış sırf o koca yarapı tekrar görebilmek umuduyla abimle beraber maç seyretmeye başladım. Abim ile yan yana oturuyor o zıpladıkça bende zıplıyor ve küfürler ediyordum. Takım gol kaçırınca ayağa kalkıp küfür edip abimin kucağına düştüm. Bilerek yapmıştım tek derdim abimi tahrik etmekti. Kucağında dudak dudağa kaldık ve tekrar yerime oturup maç seyretmeye başladık. Her seferinde abime dokunuyor ve sanki heyecandanmış gibi bacaklarına sıkıyor ve abimi tahrik etmeye çalışıyordum. Başarmış ve abimi tahrik edip koca yarağını kaldırmıştım. Bir gol daha kaçırınca abimin önüne geçip domaldım ve küfürler etmeye devam edip abimin ucağına oturdum. Kemal abim niyetimi anlamıştı. Beni sehpaya doğru itti ve şortumu indirip koca yarağını içime sokup sikmeye başladı. Bir yandan abim tarafından koca yarağı ile sikiliyor bir yandan da maç seyrediyordum. Abim her gol kaçırdıkların da kızıyor ve daha sert bir şekilde sikiyor , bana zevk ile acı dolu çığlıklar attırıyordu. Maç bitene kadar hiç durmadan beni sehpaya domalmış bir şekilde sikti ve içime bir volkan misali patladı.Maç bitmiş ve kazanmıştık. Hem takımız kazanmış hem de abimden gol üstüne gol yemiştim.

Anadolu yakası escort
Bahçelievler escort
Bakırköy escort