Karımın amı zenci sikini tatı

Merhabalar seks hikaye okurları ve severler. Ben ve karım  cinsel arzularımız bizi nasıl çekerse ona göre hiç çekinmeden davranıyoruz. Hatta daha önce eş değiştirme ve grup seks deneyimleri elde etmiş durumdayız. eşim ebru 31 yaşında 1,66 boyunda 48 kilo 95 65 90 ölçülerinde sarışın minyon tipli erkekleri...
Continue reading »

teyze kizini hiç

DÜŞÜNMEMİŞTİM merehabalar ben taner  size hikayemi anlatmak istiyorum ben hava alanında çalışıyorum öyle hoş byn lar görüyorumki beni delirtiyolar yine deli oldugum bi gün eve geldim kuduracak gibiydim telefon çaldı arayan teyzemin kızı aylin idi .bana taner bize gelirmisin kömürlükten köür alacagım ama korkuyom dedi kömürlük...
Continue reading »

Teyzemle aramdaki . ( dewamı var )

Meraba arkadaşlar adım mehmet(gerçek adım degil)14 yaşındayım 14 cm penisim var boy 1.75.kilo 79 size bu yaşadıgımız 1-2 ay önce gercekleşmeye başladı birgün evdeyim akşam yemegi için teyzem oklava istedi onlarınki kaybolmuştubizimkini istedi getirirmisin dedi getirdim dar bi bady giymişti götü cok güzel görünüyodu adeta...
Continue reading »

Yaşlı Hatun Beni Şaşırttı

Sınırsız bir seks deneyimi yaşamayı çok seven birisiyim veinsanların özellikle cinsellik konularında kesinlikle çekinmeden istedikleriniyapabilmelerini arzu ederim.Bu yüzden de bir çok insanla ilişkilerim cinselliküzerine kuruludur.Size anlatacağım hikayem de yaşlı bir hatunla başımdangeçenler.Gerek sosyal siteler gerekse de Türkçe altyazılı porno siteleri gibiyerlerde karşılaştığım seksi güzeller ile...
Continue reading »

İlk sikişim liseliye götten girmek oldu

ben 23 yaşında 176 boyunda sempatk ve sexi bir erkeğim…lafı fazla uzatmadan konuya giriyorum umarın sıkılmazsınız…lise çağlarında bilirsinizki ilk sex deneyimlerinin bol olduğu çağlardır. bende lisede okurken benden 2 yaş büyük olan serpil ile bişeyler yaşıyordum serpille hafta sonları buluşup deniz kenarına tenha cafelere giderdik...
Continue reading »

17 yaşındayım sevgilimi zorla götten siktim

Meraba adim ahmet 17 yasimdayim. 2 senedir bi kizla cikiyodum ve gercekten seviyodum. Manitam 1.60 boylarinda 50 kilo falan kalçalari orta buyuklukte gogusleri dolgun bi kız ilk baslarda tenha yerlerde sadece opusebiliyoduk arada elim deyerse kar sayiyodum. Bigun sevgilimle bilardoya gitmiştik Canli sikiş sohbeti yapmak...
Continue reading »

İnsanlar ne sebeple porno izler

İnsanlar ne sebeple porno izler İnsanlar artık bütün boş zamanları eskisi gibi dışarıda değil evde bilgisayar başında geçiriyor. Bu boş zamanlarını internet aleminde değerlendiren insan sayısı oldukça fazla. Bu sebeple internet ortamında yapacak bir çok etkinlik var. Bunlar film izlemek müzik dinlemek ve oyun oynamak....
Continue reading »

Halamın kızına kötü çaktılar

Merhaba porno hikayeler okurları, superhıkaye okuyucuları size bundan 1 ay once basımdan gecen bı olayı anlatmak ıstıorum ben 17 halamın kızı ıse 18 yasında esmer 1 62 boyunda 65 kılo yanı dıger tabırle balık etlı tatlı bı hatun adı sena. ben sena yla herseyı acık acık...
Continue reading »

İnsanlar porno izlerken nelere dikkat etmeli

İnsanlar porno izlerken nelere dikkat etmeli İnsanlar özellikle yalnız olan insanlar genelde cinsel ihtiyaçlarını karşılamak için porno filmlere başvururlar. Çünkü porno filmler bu konuda en çok yardımcı olan şeydir. Porno filmler insanların cinsel ihtiyaçlarını karşılayabilmek için çekilir. Porno film izlerken dikkat edilmesi gerekenler ise hangi...
Continue reading »

Bacımla hergece vergele

Merhaba arkadaşlar ben ve kız kardeşim ile birlikte yaşadığımız sex hayatımızdan bir kısmını size anlatmak istiyoruz ve bu satırları şuan birlikte yazıyoruz. Gerçekten Büyük bir zevkle okuycağımız bu hikayemizde sizinde hoşunuza gideceğinize eminiz. şimdi sizi hikayemizle baş başa bırakıyoruz  ve tamamen gerçek ve devam ediyor. Biz...
Continue reading »