trene binmezdim

Merhabalar ben burç istanbuldan yazıyorum.izmire gidicektim trenle yolculuk yapmayı hiç sevmem gideceğim her yere ya otobüs yada uçakla giderim.neyse otobüslerde hiç yer olmadığı için trenle gitmeye karar verdim biletimi aldım ve trene bindim yolculuk başlamıştı canım sıkıldı ve treni bi dolaşayım dedim trendeki hatunlara baka bka restoranta gittim oturdum bir masaya yemek yedikten sonra kahvemi içerken kapıda sarışın uzun boylu yeşil gözlü gayet iyi vücüdü olan bir hatun göründü ve biz kesişmeye başladık hatun bir sürü boş yer olmasına rağmen benim yanıma oturdu masanın koltukları biraz dar olduğu için bana iyice yanaştı biz hatunla konuşmaya başladık ismi yeşimmiş ailesinin yanına gidiyomuş neyse bişey içermisin diye sordum oda beraber içersek bira içeli dedi bende neden olmasın dedim ve iki tane bira söyledim biralarımızı içtik benim eli bacağıkı kaşırken yeşimin bacağına deydi baktı ve gülümsedi ben bişeyler olacağını anladım ama emin olmak için tekrar bacağımı kaşırmış gibi yapıp yeşimin bacaklarına deydim baktım ses yok elimi bacağının üstüne koydum ve okşamaya başladım oda elini sikimin üstüne koyup oynamaya başladı sikim kazık gibi olmuştu iyice yanaşıp kimseler görmeden dudaklarından küçük küçük öpmeye başladım böyle olmuyo tuvelete gidelim dedim oda tamam dedi hesabı ödeyip o önde ben arkada tuvelete doğru yol aldık tuvalete girdik hemen dudaklarına yapıştım biryandanda göğüslerini sıkıyodum gömleğinin düğmlerini açtım sütyen giymemişti göğüslerini yaladım sonra pantolonunu ve kilodunu indirip amını yalamaya başladım sıra ndaydı benim pantolonumu indirip siıkimi yalamaya başladı bana artık dayanamıcam gir içime dedi ben bakiremisin diye sorduğumda evet bakireyim ama bakireliğimi senin almanı istiyorum dedi bende sikimi amına dayamaya başladım gidip geliyodum hızlandıkça inlemeleri artıyodu içine başalayım mı dedim oda eeeeeeevvvvvvvveeeeettt diye cvp verdi içine başaldım az sonrada titreye titreye yeşim boşaldı sikimi amından çıkarıp ağzına verdim sikimi yeniden kaldırdı yeşimi domaltıp götüne hiç zorlanmadan girdim götü alışık olduğu için rahatça aldı daha önce hep götünden siktirirmiş kendini neyse gidip gelmelerim arttıkça yeşim başalmaya başladı inlemeleri beni iyice azdırdı git gide hızlandım ve sonunda bende boşaldım sikimi götünden çıkarıp ağzına verdim iyice temizledikten sonra toparlandık ve öpüşmeye başladık tuvaletten çıkıp restoranta gidip birer kahve ve sigara içtik tren izmire yaklaşmıştı izmirde benimle görüşmek istermisin diye sorduğumda tabiki seninle görüşmek isterim sen bugün beni çok mutlu ettin senin o sikini tekrar içmde hissetmek istiyorum dedi birbirimize telefonlarımızı verip ayrıldık ertesi gün yeşimi arayıp bugün canın yarrak yemek istiyomu benimle sikişirmisin dedim oda hemen istiyorum nerde buluşalım dedi bende kaldığım otele çağırdım 20 dk sonra geldi evleri otele çok yakınmış geldiğinde üzerinde mini bir siyah etek ve üzerinde kırmızı bir body vardı öpüşmeye başladık eteğini indirip sikimi amına soktum gidip gelmelerden sonra ikimizde aynı anda boşaldık sonra beraber duşa girdik sevişerek duş yaptık ogün otelde geç saatlere kadar sikiştik çok sayıda orgazma ulaştık birbirimizi mutlu ettik istanbulda buluşmak üzere sözleştik ve ayrıldık istanbuldaki yeşimle olan maceralarımı sonra anlatırım herkese bol sexli günler kendini siktirmek isteyen bayanlar için mail adresimi veriyorum maillerinizi bekliyorum [email protected]