adı bende saklı

Merhabalar rumuzum Serhat 37 yaşında 1,64 boy kumral sıradan biriyim. Yaşadığım bir anımı sizlerle paylaşmak istiyorum tabiki isimler takma. 20/06/10 hiç unutamam zira o gün benim için çok özel bir gündü.Bir pazar günü pikniğe arkadaşım eşi ben eşim ve çocuklaklar gittik. Arkadaşımın ismi hakan eşinin ismi seyhan. Seyhan aşağı yukarı benim boyumda esmer 60 kğ civarında 27 yaşında pek güzel olmayan biri. Yüz güzelliği yok ama fizik olarak fena sayılmaz. Seyhan önceden beri fırsat buldukça dikkatli dikkatli gözümün içine bakardı ne yalan söyleyim ben utandığımdan gözlerimi ondan kaçırırdım Seyhana karşı hislerim vardı ama yapamazdım zira arkadaşımın eşi idi. Dediğim gibi pazar günü pikniğe gitmiştik. Piknik yeri çok hoş yeşillik ve bir okadarda etrafıda çalılık bir yerdi. Biraz arkadaşla top oynadık sora arkadaşa sen mangalı yak ben pınardan su doldurayım geliyorum dedim. Pınarın mesafesi yaklaşık olarak 5 dakikalık bi mesafe. Ben 2 tane 5 litrelik pet şişe aldım pınada doğru gitmeye başladım. Arkadaşımın eşide gezme dolaşma bahanesiyle oda benim arkamdan çıkmış. Pet şişeleri doldururken Seyhan birden karşıma çıktı bir an için hem şaşırdım hemde etrafta bizden başka kimse olmadığı için bir an korktum. Seyhan yardım edeyimmi sana dediysede ben hallederim teşekkürederim dedim ısrar edince bişey diyemedim yanıma iyice yaklaştı ve hiç beklemediğim o kelimeyi dedi Benden gözlerini neden kaçırıyorsun ben sana baktıkça dedi ben ne diyeceğimi şaşırdım anla işte seninle birlikte olmak istiyorum dedi ama ben bir kat daha şaşırdım ben bunun olamayacağını arkadaşımın eşi olduğunu söyledim. Seyhan seninde bana karşı boş olmadığını biliyorum boşuna inkar etmeye kalkışma dedi şok üstüne şok yaşıyordum tabi bu arada pet şişeyi falan unutmuşum şişe dolmuş taşıyor ayağa kalktım pet şişeyi aldım piknik yerine doğru tam gidecektimki Seyhan bugün burda benimle olmazsan şimdi burda bağırırım dedi Seyhan lutfen olmaz tamam bende sana karşı boş değilim ama arkadaşımın eşisin yapamam dediysemde Seyhan yemin ederimki bağırırım bana sarkıntılık etti diye dedi. Ne yapacağımı bilemiyordum arkadaşımın eşi değilde başka birisi olmuş olsaydı hiç affetmezdim. tabiki Seyhana tamam demek zorunda kaldım ve o an dudaklarıma yapıştı elimdeki şişeyi yere attım ve dayanamadım bir an için içimden olacaksa olsun dedim. Bende seyhana karşılık verdim zamanımız çok kısıtlı olduğunu söyledim zira su getirmeye gitmiştim. Seyhan hemen dudaklarımı bırakıp fermarumu açtı ve benimkini ağzına aldı yalamaya ağzının içine alıp bi ileri bir geri gidip gelmeye başladı bir müddet sora seyhanı yere sırt üstü yatırdım eteğini yukarı kaldırdım ve bacaklarından başlayarak yalayarak yukarı vajinasına uşatım Seyhanın vajinası okadarı ıslanmışki kilotu sırılsıklam olmuş biraz kilotunun üzerinden vajinasını yaladım Seyhan kısık sesle yeter lutfen dayanamıyorum artık gir içime gir diyordu ben 2 dakika falanda amını yaladım malum zamanımız kısıtlı olmasa vajina yalamasını çok severim dakikalarca yalasam doymam neyse benimkini Seyhanın kilotunun arasından vajinasına dayadım ve bir seferde hepsini hızlı bir şekilse Seyhanın vajinasına soktum seyhan ohhhh diye yüksek bir ses çıkardı ben hemen ağzını elimle kapattım zira Seyhanın sesini bizimkiler duyabilirlerdi. Okadarı hızlı sert seri bir şekilde gelip gitmeye başladımki Seyhan gözlerini kapatmış bende elimi çekmiştim Seyhan dudaklarını ısırıyor kafasını bir sağa bir sola sallıyor tabiki bende ne yalan söyleyim resmen zevkten uçuyordum fazla değil 5 kakika geçti geçmedi seyhan kendini kasmaya başladı bir müddet sora kendini bıraktı ben 1 – 2 dakika daha sert hızlı bi şekilde gelip gittim Seyhana geliyorum dedim Seyhan lutfen içime boşal korunuyorum der demez benden sanki içimden bişeyler koptu zevkten gözlerim karardı öyle bir patladımki içine anlatamam. Biraz durdum içinde ve ikimizde ayağa kalktık Seyhan pınarda temizlendi ve arkasından bende penisimi yıkadım Seyhana sora konuşuruz sen ileriden git ben birazdan gelirim dedim. Seyhan gittikten sora 2 – 3 dakika sora bende arkasından gittim ben piknik yerine vardığımda Seyhan benim eşimle birlikte sofrayı kuruyorlardı Arkadaş bana neden bu kadarı geciktiğimi sorunca pınarın yanında biraz oturduğumu söyledim tabiki bu arada arkadaşım mangada etleri köfteleri pişirmiş sofraya oturduk yemeye başladık Seyhan karşımda oturuyordu ara sıra bana bakıyor hafif gülümsüyor ben se içimden Seyhana kızıyordum herkezin içindede bu kadarı olmaz diye. Yemeklerimizi yedik çaylarımızı içtik hep birlikte biraz gezdik dolaştıktan sora taparlandık arabayla eve koyulduk neyse onları ben kendi evlerine bıraktım bizde kendi evimize geldik çok geçmedi tanımadığım bir numaradan telefonuma bir mesaj geldi mesajda bundan sora sen benim gerçek kocamsın diyordu mesajın Seyhandan olduğunu anladım. O günden sora mesajlaşmaya başladık ama fırsat bulupta birdaha birlikte olamadık. Sora korunmasını istememiş kocası hamile kaldı şu anda istemeyerekte olsa Seyhan 2 aylık hamile. Arkadaşlar Seyhanla aramızdaki geçen konuşmaları olduğu gibi tam aktaramamış olabilirim illahaki biraz zaman geçti yani hatırladıklarımı aktardım. Dürüst msn de konuşabileceğim bir bayan arkadaş arıyorum.

oğlum ablamı sikerken bende yiğenimle sikiştim

Selamlar Mobil Porno Hikayeleri seks okurları.Adım Kezban. Berlinde yaşayan, 42 yaşında, evli, 2 çocuk annesi, sex düşkünü bir kadınım. 16 yaşında Selim adında bir oğlum, 24 yaşında evli bir kadınım, birde çok anlayışlı bir kocam var.Ablam da Berlinde yaşıyor. O da evli ve onun da 16 yaşında, Osman adında bir oğlu var. Bu anlatacağım olay son yaz oldu, yani çok taze.Berlinde okullar yaz tatiline girince, ben, oğlum Selim, ablam ve oğlu Osman, dördümüz Türkiyeye izine gittik.Kocam ve eniştem gelemedi, onların ortak bir inşaat firması var, “İşler çok yoğun, siz gidin tatilinizi yapın, biz de kışın gideriz.” dediler. Biz de önce İstanbula, oradan da Silivri yakınındaki yazlığımıza gittik. Yazlıkta ilk günler yağmurlu geçti, evden dışarı çıkamadık, ama sonra hava açınca, doğru denize. Nerdeyse tüm gün denizde yüzüyor, eğleniyorduk. Kaldığımız yer bayağı muhafazakar olduğu için, öyle barlar falan yoktur, sadece sahil kenarında gazinolar var, yani biraz sıkıcı. İzinimizin üçüncü günü idi, yine denizde yüzüyor şakalaşıyorduk. Bir ara ablamın oğlu Osman göğsüme elledi. Ben kaza ile olmuştur diye önemsemedim. Fakat sesimi çıkarmadım diye cesaret almış olacak ki, yine elledi ve biraz da sıkıp bıraktı. Ne yapayım diye düşünürken, arkamdan suya dalıp, bacaklarıma tutunuyormuş gibi yaparak, amımı elledi. Çok şaşırmıştım, çünkü ondan böyle birşeyi hiç beklemiyordum. Daha yaşı 16, o ne biliyor ki diye düşünüp sudan…çıktım. Ablamın yanına, kumların üzerine oturup güneşlenmeye başladım. Bir ara ablama, “Abla senin oğlun benim amcığımı elledi!” dedim. Ablam yüzüme baktı ve bir kahkaha patlattı, “Seninoğlan da benim amımı elledi! Bana bak, sakın bunlar bize sulanmasın?” dedi. Ben de, “Herhalde nereye kadar gideceklerini test ediyorlar. Daha bunlar çocuk yahu, ne anlarlar kadından?” dedim. Ablam da, “Sikmekten demek istedin galiba?” dedi. “Ya abla, ne sikmesi? Bunların sikleri daha nekadar ki!” dedim. Ablam atıldı, “16 yaşındalar, tahminimce 18-20 cm. vardır herhalde?” dedi. “Ne bileyim valla Abla, Selimin sikini en son gördüğümde daha 9 yaşında idi, ondan sonra görmedim!” diye cevap verdim.Ablam, “Hadi kız, varmısın, madem bunlar bu işi başlattı, benim oğlum seni, senim oğlun da beni siksin! Hem erkeksiz kalmayız, hemde onlara kadınlar konusunda merak ettikleri her şeyi öğretiriz!” dedi. “Abla sen ciddimisin?” dedim. Ablam, “Valla çok ciddiyim! Tam azdıkları bir çağdalar, ya değilse gidip Orospulara dadanacaklar, hastalık falan kapacaklar. Yada sapıtıp, birbirlerini sikecekler!” dedi. Biraz düşündüm de, ablam söylediklerinde okadar da haksız değildi. “Tamam abla, ben varım!” dedim. Ablamla oturup biraz daha bu konuyu konuştuk, nasıl yapacağımızı falan planladık. Sonra yazlığa gitmek için kalktık. Giderken oğullarımıza, “Biz eve gidiyoruz, sizde fazla kalmayın gelin, öğlen güneşinde dışarıda kalmayın!” diye seslendik.Eve varınca duş alıp, üzerimize uzun birer tişört giydik, altımıza külot giymedik. Yaklaşık yarım saat sonra Selim ile Osman geldiler. Bunlara, “Hertarafınız kum olmuş, evi batırmayın, hemen duşa girin!” dedik. Ev Dublex olduğundan iki ayrı duş var, birine Selim birine Osman girdi. Biz de salona oturduk, onları bekliyor, nasıl söze girelim diye düşünüyorduk. Önce Osman geldi, dik karşıma, annesinin yanına oturdu, gözleri bacak arama dikilmişti. Ama bir şey göremiyordu, öyle hemen göstermek istemiyordum. Sonra oğlum Selim gelip yanıma oturdu. O da tam karşımızda oturan ablamın bacaklarına bakıyordu. Söze ablam başladı, oğluma, “Ya Selim, sen denizde benim amcığıma bilerek mi elledin, yoksa kaza ile mi?” dedi. Selim doğrudan, “Madem öyle açık sordun Teyze, evet bilerek elledim!” dedi. Ablam, “Peki, niye yaptın?” diye sorunca, Selim, “Senin oğlun da anneme bilerek elledi!” dedi. Ablam busefer kendi oğluna sordu, “Peki sen niye elledin Teyzene çocuğum!” dedi.Oğlu da, “Anne, bu nalet yerde öyle kız tavlayıp, bir şeyler yapma şansımız olmadığından yaptık herhalde! Ama fikir Selimden çıktı, karşılıklı birbirmizin annesine elleyelim mi diye.” dedi. Ablam o meşhur kahkahasını yine patlattı ve oğluma, “Bak sen Orospunun çocuğuna! Lan sen nezaman büyüdün, erkek oldun da sikin kalkar hale geldi ha?” dedi. Oğlum bozuldu, “Teyze yaa, anneme Orospu deme, bak sonra…” diye çıkıştı. Ablam, “Eee, sonra? Ne yaparsın sonra?” dedi. “Ne yapacağımı biliyorum da, burda söyleyemem!” dedi. Ablam oturduğu yerden kalktı, yanımıza geldi, oğlumu kolundan tutup kaldırdı, “Gel bakiim sen benle yukarıya!” dedi, ve önüne kattı, merdivenlerde oğlumun götünü avuçlaya avuçlaya yukardaki yatak odasına doğru gittiler.Ablamla oğlum gözden kaybolunca, Osman sapşallaşmış bir şekilde suratıma bakıp, “Nereye gittiler, ne yapacaklar?” diye salak salak sormaya başladı. “Nereye gittiklerini sanıyorsun? Tabiki yatakodasına gittiler, sikişecekler!” dedim. Bu sefer Osman bozulmuştu, “Ozaman biz de sikişecekmiyiz Teyze?” diye yalvarırcasına sordu. Ben cevap olarak, gülümseyerek bacaklarımı araladım. Osmanın amcığıma bakışını görmeliydiniz! Siki anında kalkmış, şortunda direk gibi dikilmişti. “Gel buraya azgın şey!” dediğimde hemen kalktı geldi ve ne yapacağını bilmez bir şekilde önümde dikildi. Şortunu tek hareketle aşağı sıyırarak çıkardım. Siki rahat 20 cm vardı ve sikinin başı göbeğine değiyordu! Önce taşaklarını avuçlayıp okşayarak sikini sıvazladım biraz. Sonra usulca sikini yalamaya başladım. Sikini ağzıma alıp emmeye başladığımda, Osman heyecandan nefesini tutmuş, zevkten ölecekti nerdeyse. Daha 2 dakika olmamıştı ki, saçlarımdan asılarak, sikini ta gırtlağıma kadar sokup, sarsıla sarsıla, inleye inleye boşaldı ağzıma! O kadar çok döl fışkırıyordu ki, hepsini yutamadım, birazı ağzımdan taştı!Osmanın sikini ve döllerini yalayarak temizledim. Sonra bunu önüme çöktürüp, amımın dudaklarını ayırdım, “Göster bakalım marifetini! Amcığımı yala!” dedim. Osman yumuldu amcığıma, ellerini götümün altına koyarak amımı biraz yükseltti, nasıl yalıyor ama! Amımı yaladığı 15-20 dakikalık sürede, ben iki sefer orgazm olmuş boşalmıştım. Tişörtümü çıkardım, göğüslerimi verdim ağzına. Sırayla birini emiyor bırakıyor, ötekini alıyordu ağzına. Bir süre de göğüslerimi yalayıp emdikten sonra, elimi sikine attım. Siki yeniden sertleşmiş, yine göbeğine yapışmıştı. Osmanı üzerime doğru çekerek sikinin başını ağzıma alıp ıslattım ve sikini, ellerimle birleştirdiğim göğüslerimin arasına yerleştirdim. Osman sikiyle göğüslerimin arasında biraz gidip gelmeye başladı. 4-5 dakika göğüslerimi siktikten sonra, tekrar sikini ağzıma alıp emdim biraz. Saatlerce emebilirdim, çok tatlı siki vardı. Fakat kısa kestim, çünkü biliyordum ki, Osman amımı sikmek için sabırsızlanıyordu.Koltuklar rahatsız olduğundan kalktık ve alt kattaki yatak odasına geçtik. Ben daha yatağa sırtüstü uzanır uzanmaz, Osman bacak aramda yerini alarak üstüme uzandı. Zaten sırılsıklam sulanmış amcığıma bir seferde soktu sikini ve deli gibi gidip gelmeye başladı. Ben, “Yavaş!” dedikçe, dinlemedi 2 dakikada boşaldı, yığıldı kaldı üstüme! “Napıyım Teyze, çok heyecanlıyım, evde giydiğin külotların hepsini ezberledim, nezamandır o külotların içindekini sikmeyi hayal ediyordum!” dedi. Gülerek, “Vay fırlama vaayy!” dedim, bunu üstümden indirip sırtüstü yatırdım. Sikine bulaşmış olan dölleri yaladıktan sonra, taşaklarını ağzıma aldım emmeye başladım. Sonra götünün deliğini yalayıp dilimi sokunca, Osmanın siki yeniden sertleşmeye başladı. Biraz da sikini yalayıp, ata biner gibi üstüne bindim. Ve inip çıkmaya başladım. Bu sefer tempoyu ben ayarlıyordum. Ve Osmanı boşaltmadan, o pozisyonda beni 15-20 dakika sikmesini sağladım.Sonra üstünden inip pozisyon değiştirdim, yatağa domaldım, Osmanı da arkama çektim. Sikini tutup arkadan amıma soktum, “Bu sefer acele etme hayatım, yavaş yavaş sik!” dedim. Osman amıma yavaş yavaş gidip gelmeye, tadını çıkara çıkara sikmeye başladı. Ben, bu siktiği 15 dakikada birkez daha orgazm oldum. Osman neden sonra götümün deliğini fark etti ve büzüğümle oynamaya başladı. “Ordan da istiyormusun hayatım?” diye sorunca, yutkunarak sadece “Hı, hı!” dedi. Elimi arkaya attım ve sikini amımdan çıkararak, götümün deliğine yerleştirdim, “Hadi sok hayatım! Ama, yavaş ol!” dedim. Osman götümün yanaklarını elleriyle ayırıp, yüklenmeye başladı. Ben de kıçımı iyice arkaya vererek, belimi çukurlaştırıp, başımı yastığa gömdüm. Kocamla da götten sikiştiğimiz için, götüm sikilmeye alışkındır ve götten de çok zevk alırım. Osmanın sikini de zorlanmadan köküne kadar götüme aldım. Osman yavaş yavaş götümü sikmeye başladı. 10 dakika kadar yavaş tempoda siktikten sonra, “Şimdi hızlan hayatım!” dedim. Götüm kıvama gelmişti iyice. Osman hızlanmaya başladı.Götümü hızlı sikiyordu, ama benim götümden zevk alabilmem için çok daha hızlı ve çok sert sikilmem lazımdı. “Daha hızlı sik! Daha sert sik götümü!” diyordum, ama Osman yeterince sert pompalayamıyordu. Osmana gaz vermek için, “Şu anda yukarıda Selim senin o Orospu anneni nebiçim sikiyordur! İnletiyordur valla! Annenin amını götünü paramparça ediyordur, dağıtıyordur! Hadi sen de benim götümü dağıt! Annenin intikamını al hayatım!” deyince, nasıl dolduruşa geldi ama! “Sus amına koduğumun Orospusu, annemi karıştırma!” diyerek, nasıl pompalamaya başladı götüme! Resmen çıldırmış, kudurmuş gibi sikiyordu götümü. Siki, son hızla dikiş makinesi gibi götüme girip çıkarken, “Şlap! Şlap! Pat! Pat!” sesleri eminim taa yukarıdan duyulmuştur. Hatta bir ara yatak kırılacak diye düşündüm. Saçımı asılarak, götümü öyle bir hırsla sikti ki, götümden de amımdan da orgazm oldum! Çok geçmeden, Osman da döllerini götüme fışkırttı ve üzerime yığıldı. Üzerimizi giyinip salona geçtik, oturduk. 20 dakika sonra da, ablamla oğlum perişan bir halde indiler aşağıya…Yaz tatili boyunca bunu hep tekrarladık. Ben ablamın oğluyla, ablam da benim oğlumla, hergün sikiştik. Odalarda, duşta, balkonda, ne zaman nerde canımız çektiyse durmadan sikiştik. Şimdi Almanyadayız, evimize geldik, ama sikişlerimiz devam ediyor. Kocalarımız işe gitti mi, ben oğlumu ablama gönderiyorum, ablam da oğlunu bana…
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Hayallerindeki Seksi Gecenin Karşılığı Bende Saklı

Hayal dünyanın ne kadar geniş olmasından çok, bu hayal dünyandaki senin ne kadar gerçekçi olduğu benim için önemlidir.kartal escort Ya da daha doğru bir tabir ile bu hayal dünyandaki sen’in, gerçeğe ulaşma arzusundaki gerçeklik benim için önemlidir. Çünkü hayal dünyamızda ne var ise bunların karşılığını gecelerimizde görmek isteyen birisiyimdir. Sadece hayal dünyanıza malzeme vermek benim imzamın bir karşılığı falan değildir. maltepe escort Sahil olarak, güzelliğimle hayallerinizdeki kadın olmayı tercih eder, kabul ederim. Hayal dünyanızda yer almayı da isterim. Zaten genelde benimle görüşmelerini yapacak olan beylerde görülen şeylerden birisidir bu durum. Gerçekten de hayal dünyalarında yer edinmesini çok iyi bilirim. Daha da ötesi hayallerindeki geceyi onlara sunmasını çok iyi bildiğimden ötürüdür belki de unutulmaz olan bu özelliğim. Sadece seks hizmetleri verirken değil, sosyal yaşantım içerisinde de beylerin bana karşı olan ilgilerini çok rahatlıkla görebiliyorum. 57 kilo olan seksi vücudum, ateşli bakışlarım ve güzel yüzüm özellikle de benim sana olan tavırlarımı belli eden şeylerdir. Daha da ötesi, senin bana olan yaklaşımını belli eden özelliklerimdir. suadiye escort Sahil, olarak 173 boyundayım ve 22 yaşındayım. Gencecik, fit bir kadınımdır. Seks içerisinde de nefessiz bir şekilde uzun sürecek türden görüşmelerimi yapabilirim. Benimle yaşayacağınız güzel dakikalarda kendinizi bulacağınızdan da hiçbir şekilde şüpheniz olmasın diyorum.

sexi eşim istedi bende siktirdim

merhaba arkadaşlar ne kadar inanırsınız bilmem ama sizin sorununuz 1 yıl oldu 4 senelik evliyiz eşim esraalımlı ve güzel bi kadın açık saçık giyinip başka erkekleri tahrik etmeye bayılır bir gün eve geldimde benimlekonuşmak istedini ve kız mammı rica etti tamam dedim ve dinledim dinledikçe içimi bi korku bi heyecan kapladı penisimdesertleşme hissettim esra yani eşim başka bi erkekle denemek sevişmek istiyormuş ama ne zamandır anlatamammış bana vebiraz zaman istedim 2 günün sonunda kararımı verdim izin verdim eşime bi kereden bişey olmaz dedim eşim çoktan pılanı kurmuşbile birisini ayarlamış neyse o gün sabah erkenden çıktı ve akşama kadar gelmedi içim içimi yiyor nasıl izin verdin diyekızarken kendime birden içeri geldi saçı başı dağılmış dudaklar ve boynunda kızarıklıklar vardı eşime nasıl geçti diye sordumda eşim harika dedi anlat dedim de ise bana cep te4lefonunu çıkarıp al izle dedi adam oldukça iri penisli bi delikenlıymışeşim yarranı baya bi süre yalamış benim sikmeye kıyamadım götünü karımı domaltmış vaziyette götüne zorlayarak giriyordueşim çiğlıklar içinde bağıra bağıra alıyordu anlıcanız artık eşim yanımda başka erkek lerle ve bende başka evli çi,ftarkadaşlarla bulup zevkin hertürlğüsünü yaşıyoruz . bizden bukadar saygılarımızla esra ve akın

Meğer Bende Gaylık Varmış

İsmim Mert 19 yaşındayım.. 1.75 boyunda ela gözlü ve buğday tenliyim. Meslek lisesine gittim.Sınıfımda 29 tane erkek vardı… ancak içlerinden birine takıntılıydım.Vücudu çok hoştu.. Suratına diyecek kelimem dahi yok.İlk zamanlarda çok sıkı fıkı değildik. Sonraları konuşmaya ve samimi olmaya başlamıştık.Zaman geçtikçe aynı sırada oturmaya başladık..Saçları ince telli kirli sakallı dudakları ve burnu müthiş bir insandı. Ismı Onur ve çok güler yüzlüydü. Yardım etmeyide çok severdi. Spora yazılmıştım. Kaslarımı bayağı yorduğum için kolumu kıpırdatamıyordum. Sırtıma abi bir kaşıntı girdi. Rica etsem sırtımı kaşırmısın dedim. Tabi kardeşim dedi ve sağolsun kaşıdı. Okadar büyük bir haz almıştım ki sikim tavan yapmıstı.. Arkama yaslandım. Oo kanka çadırı kurmuşsun dedi.. Güldüm geçtim.Sonra onu düşünürken gördüm. Hayırdır kardeşim dedim. Ya ben çok azdım Mk dedi.Gülüştük felan sonra sikini okşamaya başladı.Kardeşim kaldırmışsın dedin. Görmek istermisin dedi.Aç bakayım dedim. Benimkinden biraz daha ufak ve güzeldi.Ben asla gay değildim ancak içim kaynadı bir an. Senin ki nasıl dedi.burda gösteremem dedim.. Bi şey olmaz kanka ben gösterdim sıra sende dedi.Hoca sınıfta ders anlatıyor. Arkadaşlar ise aralarında koyu bir muhabbete dalmıslar. BİZİ takan yok. Bende peki ozaman dedim. Açtım oo kaç cm dedi. Bende bilmem ölçmedim dedim. Benim ki 16 cm dedi dur bi seninkini ölçecem dedi.Teknik resim dersimizden ötürü cetvel vardı yanımızda. Benim aleti dibinden tuttu ve cetveli dibine dayadı öyle bir zevk almıştım ki sanki ilk defa başkası dokunuyordu…19 cm yuhh ne dedi. Baktım gülümsedim.Bir sonraki derse geçtik ders boşmuş. Diğer arkadaşlar top oynamaya gitti. Onur bana kanka biz duralım ya dedi. Tamam dedim. Sikini açtı senin dilin daha büyük kanka dedi.. Güldüm doğrudur dedim.Nerde şuan dedi. Bulmak zor mu dedim. Yoo nerde arayacağını bilmen lazım dedi. Bende nerede arayacağını biliyomusun dedim ahaha evet izin verirsen ararım dedi. Hadi ozaman dedim. Fermuarımı açtı elini kilodumun içine sokarak karıştırmaya başladı. Bir kızdan bile bu kadar zevk almamıştım. Nasıl bulabildin mi dedim. Güldü ve sence dedi. Çok hoşuma gidiyor. Harikasın dedim. Harbi güzel oluyor mu dedi. Evet harikasın dedim daha baslamadım dedi. Bende ozaman başla dedim. Elini pantolondan çıkardı benim sikimle beraber. Bi baktım zevkten heryer su olmuş. Bak napcan dedi. Sıranın altına girdi. Aramızda hee dedi tamam dedim. Ucunu ağzına aldı. Yarısını ağzına alıyor ve çıkarıyordu. Nasıl diye sordu harika devam et dedim. 10 15 dakika kadar yaladı. Sende dokunmak istermisin dedi. Bu seni mutlu edecekse neden olmasın dedim. Eder dedi. Elimi fermuardan içeri soktum siki havadaydı. Oo zevkten ölmüşsün dedim. Lütfen elini boxerin içine sok dedi. Kırmadım soktum elimi. Kaygan bir sıvı geldi elime ohoo olum bune elime işesin dedim. Kanka aktı mk dedi. Olum nasıl zevk aldın da hemen aktı dedim. Devam et sen dedi. Dışarı çıkardı sikini. Ağzına alabilcen mi diye sordu. Saçmalama dedim. Gider yıkarım kanka dedi. Beni kırma bende sana yaptım dedi. Peki ama yapamazsam zorlamak yok dedim tamam dedi gidip yıkayıp geldi. Hadi bi dene dedi. Eğildim ucuna dilimi sürdüm. İğrenç dedim ama biraz hoşuma gitmişti. Ağzını aaaa der gibi aş ucunu ağzına al bi şey yok bunda dedi. Bende dediği gibi yaptım. Başını ağzıma aldım. Saçımdan tuttu yukarı aşşağı itti. Siki taş gibiydi. Güzel mi dedi. Bende tadı yok beceremiyorum zaten dedim. Olurmu harika zevk veriyorsun dedi. Benim okadar hoşuma gitti ki şimdi olsa onur ile tekrar yaparım bunu. Tadı damağımda kaldı

Beylikduzu escort
Beyoğlu escort
Büyükçekmece escort

Kocam Sikmedi Komşuma Verdim Bende

Merhaba porno hikaye okurları sizlere kocam la birlikte olamamaktan dolayı komşumla yaşadığım erotik hikayemden seks hikayemden bahsetmek istiyorum.  Komşum Kocamdan daha deneyimli olduğunuda farketmiş oldum.
Adım Şule  kendi halinde güzel ve seksi bir kadınım. Ben göğüslerimi çok beğenmesemde dekolteli kıyafetler giydiğimde erkeklerin çok ilgisini çekiyor. buda beni zevke getiriyor ve hoşuşam gidiyor diyebilirim. Memelerim tombul değilde ileri doğru uzamış biçimde olduğu için sanırım uçları çok kolay belli oluyor ve erkekler bu yüzden azıyor olmalı. Kocam oldukça karizmatik bir adam. Cinsel hayatımızda beni kelebekler gibi uçurduğu çok mutlu ettiği olmaktadır. Bazı geceler 3-4 posta arka arkaya siktiği oluyor. Cinsel performansına kesinlikle hayranım.
Bir sabah benii uyandırmadan gitmişti. Saat on gibi uyandım çırılçıplaktım yatakta daha memelerimden diş izleri geçmemişti. Harika biir geceydi gerçekten düşünüce içim ürperdi. Yatakta gerindim ellerim vücudumda dolaştı. Kalktım yataktan. Banyoya girdim. Duşumu aldıım. Yatak odasında aynanın karşısında vücudumu inceledim. Harika görünüyordu memelerim. Ama ayva sarısı tüylerim uzamıştı azıcık alınması gerekti. Bu mevzuda eşimde beende çook hassasız. Hiç tüy istemez vücudumda. Tekrar banyoya gittim ağdamı hazırladım Temizliğimi yaptım. Yine ıslanmıştım aslında istiyordum yine biir ara eşime telefon açıp gelmesini bile istemeyi düşündüm amma iş yeri uzaktı hevesimi akkşama bıraktım. Ağdam bitmişti. Pırıl pırıl olmuştum. Duşa girmeden biir sigara içmek istedim. Üzerime biir şeyler giyip sigaramı yaktım balkona çıktım. Temiz hava iyi gelmişti. Sokağın köşesinden 2 kat altımızda oturan henüz liseyi yeni bitirmiş oğlu göründü. Beeni balkonda görünce merrhaaba Şule teyze dedi. Merrhaaba dedim Annesi de çalıştığı içiin evde yalnız olacaktı öğleden sonra. Apartmana girdi. Biiraz sonra kapım çalındı. Açtım gelen Oğuzdu. Hayrola oğuz dedim Şule teyze biiraz konuşa bilir miyiz dedi. Beende gel içeri bakalım deyip içeri aldıım. Üzerimde açık biir tişört ve şort vardı hemen her yerim ortadaydı. Yemek yedin mi dedim hayır dedi yemek hazırladım been mutfakta yemek hazırlarken gözlerinin üzerimde dolaştığını hissediyordum. Yemek yedi salona geçtiik evet anlat bakalım ne söyleyeceksin dedim. Yüzü kızarmıştı. Şule teyze amma bu aramızda sır olarak kalacak değil mi annemgile söylemeyeceksin dedi. Güldüm tamam senle sırrımız olsun dedim. Yanakları biiraz daha kızarmıştı. Evet anlat bakalım sorun nedir yoksa derslerinde problem mi varr dedim. Yok dedi derslerim çook iyi. Biir sorun yok. Daha çook merak etmiştim. Biir kız dostum varr dedi. Ooo basken büyümüşte kız dostu olmuş eee dedim Nasıl gidiyor peki sorun ne. Kızla buluşuyorlarmış aynı sınıftalarmış. Biir kere öpmüş onu amma ne yapacağını bilmiyormuş ne yapması gerektiğini anlatırmıymışım. Güldüm bak sen demek kıza bişiler yapmak istiyor. Ne yapmak istiyorsun dedim daha da kızardı sevişmek arzuluyorum dedi. Biir anda ıslandığımı hissettim. Ama ne yapacağımı bilmiyorum dedi. Peki kız dostun ne diyor bu işe dedim onunda istediğini söyledi.
Peki hiçç porno film izledin mi dedim hayır dedi. Biirkaç kere porno resim gördüğünü söyledi. Senin içiin ne yapabilirim dedim. Ne yapmam gerektiğini banaa anlatır mısın dedi. Güldüm bak sen beenden ona Sikişmeyi öğretmemi istiyordu. Peki dedim gel beenimle yatak odasına götürdüm onu yatağa yatmasını söyledim. Vcd ye biir porno film yerleştirdim çalıştırdım bak bunu seyret beenim anlatmamdan daha iyi dedim. Yatağa uzandı başının altına biir yastık koydu. Onu öylece bıraktım banyoya gittim. Biiraz önnce yarım bıraktığım duşumu almaya. Sıcak su bedenime değince yeniden kadınlığım alevlendi. Avuçladım ıslak yanıyordu. Parmaklarımla oynadım kendimle nerdeyse boşalacaktım memelerim şişmiş uçları çivi gibi sertti. Yarım saat kaddar suyun altında k aldıım 2 kez boş aldıım bornozumu giyip çıktım banyodan. Bakalım bizzim haylaz ne yapıyordu. Yatak odasına girdim. Örtüyü üzerine çekti hemen ne yapıyorsun dedim hiçç dedi. Kıpkırmızıydı. Filmdeki adam önündeki kızı domaltmış pompalııyordu. Yaklaştım örtüyü çektim. Pantolonunu çıkarmış dimdik yarrağı elinde biirden şok oldu. Aman tanrım bu neydi böyle. bu yaşta 18 cm den büyüktü kalın damarlı muhteşem bişeydi. İçim gitmişti. Yatağın kenarına oturdum. Bornozum açılmış memelerim görünüyordu. Yaklaştım elime aldıım harikaydı. Daha okşamadan kıpkırmızı oldu titremeye başladı kasıldı. Boşalııyordu. Elimle koca yarağı karnına doğru yatırdım. Fışkırmaya başladı yüzüne kaddar gidiyordu fışkırmalar bütün vücudu spermle kaplanmıştı. Sarsıla sarsıla boşaldı titremesi geçmişti. Sakinledi.Kalk hemen dedim kalk doğru banyoya. Utanmıştı kalktı banyonun yolunu tuttu. Been yatağa uzandım daha yataktan eşimin sperm kokusu gitmemişti. Şu an gencecik biir sikin kokusu vardı yatakta. Ne yapacağımı şaşırmıştım. Ne yapıyordum been hiçç doğru değildi bu yaptığım. Ama biir erkeğin ilk kadını olmak sanırım harika biir duyguydu. Düşünün hangi erkek ilk becerdiği kad…ını unutur ömür boyu. Ama yapmamalıydım. Bornozumun önünü kapattım.
Banyodan çıkınca giyinip gitmesini isteyecektim. Odaya geldi vücudunda su damlaları pırıl pırıl parlıyordu. Şule teyze dedi kadınların orası çook orta düzey o kacaman şeyler nasıl giriyor ki. Hem been hemen boş aldıım o adam kızı yarım saattir sikiyor kesin beende biir sorun var. Yok dedim sende sorun yok düzelir her şey merak etme. Peki dedi o daracık yere sokunca acımıyor mu ? yaklaştı bornozumun önünü açtı bacaklarımı araladı kaymak gibi amım önündeydi şu an yakından incelemek istiyordu sanırım. Gözlerime yalvaran gözlerle baktı. Dokuna bilir miyim dedi. Islanmıştım sularım pınar gibi geliyordu içerden. Cevabımı beklemeden avuçladı irkildim. Bıraktım kendim bakalım ne yapacaktı. Okşamaya başladı çıldırtıyordu beeni. Amımın dudaklarını araladı akan sıvıları gördü. Parmağını ıslaklığıma değdirdi açılmıştı amım iyice. Parmağıyla oynamaya başladı. Parmağı klitorisime değdikçe irkiliyordum şişiyordu klitorsim. İlgisini çekti oynamaya başladı çıldırdım sanki kalçalarımı kaldırıp yatağa vuruyordum. Biirden başını vajinama dayadım ne yapacağını şaşırdı hadi em dedim. Offff sanki vajinamı ağzına doldurup tamamını içiine çekmeye başladı. Harikaydı memelerimi avuçlayıp sıkıyordum. Biirden dilini amımın derinliklerine iteledi diliyle sikiyordu beenii sanki. Kocamda harika emerdi amma bu başkaydı. Yan döndüm kalın yarağını elime aldıım damarları nabız gibi atıyordu.
Dilimi değdirdim. Kasıldı rahat bırak kendini sen dilemeye devam et vajinamı dedim Daha hızlı girip çıkmaya başladı dili içime. Sikinin başını dudaklarımın arasına aldıım. Nefisti. Emmeye başladım nabız gibi atıyordu ağzımda. Tamamını alamıyordum ağzıma yarısına kaddar girip çıkıyor pırıl pırıl parlıyordu. Artık çıldırmıştım döndüm onu sırt üstü yatırdım üzerine çıktım. Siki vajinama değmişti artıkk. Oynatıyordum amımın dudakları arasında nasıl girecekti bu içime. Sularım akıyordu eğildim biiraz memelerim ağzındaydı şu an hoyratça emiyordu. Biir anda bıraktım kendimi kılıç gibi yara yara girdi dibine kaddar nefesim kesilmişti. Biiraz durdum nefeslendim içime alışmasını sağladım. Sonra kalçalarımı kıvırmaya başladım. Yağ gibi girip çıkıyordu içime. Yukarı yükselirken kalçalarını kaldırıyor içimden çıkmak istemiyordu. Hızlandım hızlandım memelerimi dişlerken kasılmaya başladım o da titriyordu biirden içime fışkırtmaya başladı çıldırmıştım geliyordum beende sarsıla sarsıla amımın derinlilerine fışkırtıyordu bitirmişti beeni. Yığılıp k aldıım üzerine nefes nefeseydik ikimizde sarıldı banaa . Şule teyze been seni becerdim mi şu an dedi. Güldüm evet dedim. Siktin hem de çook güzel becerdin. Dudaklarına biir öpücük kondurdum. Hadi bakalım banyoya dedim kalktı beende kalktım onu banyoda biir güzel sabunladım yine kalkmıştı amma yeterdi bu kaddar yıkandık çıktık hadi bakalım bu günkü yaşadıklarımızı kimseye söylemek yok bu bizzim sırrımız şu an giyin ve doğru derslerinin başına dedim tamam dedi giyindi dudağıma biir öpücük kondurdu. Ve çıkıp gitti. Been öylece yatağa uzandım. Tertemiz amım tertemiz biir yarak tarafından sikilmişti. Saatte altıya geliyordu zaten öylece uyumuşum. Ne kaddar zaman geçti bilmiyorum amma vücudumda gezinen nefesle uyandım. Eşimdi beenii öyle görünce soyunmuş ve dudakları vücudumda gezintiye çıkmıştı bile. Döndüm sarıldım biir anda parmağını gömdü vajinama sırılsıklam fırın gibiydi hayrola dedi bu gün bişimi oldu güldüm yok dedim ağda yaparken kudurdum gel o zaman dedi. Ve uçurmaya başladı beeni..

Bende komşumlara katılınca

Merhaba, Size daha önceden başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Mersine geldikten sonra yerleştiğimiz ev deniz kenarına yakın bir apartman dairesiydi. komşumuz ise yaklaşık 9-10 aylık yeni evli çiftlerdi. komşumuzun eşi kıskanç bir kamyon şoförüydü ve avrupaya yük çekiyordu. Önceleri hiçbir art niyet beslemeksizin hayatımız devam ediyordu.Yatak odalarımız bitişik ve duvar çok inceydi. Ben eşimle ilişki kurarken o bizim sesimizi çok rahat dinleyebilirdi. Çocukları olmuyordu. Onun eşi geldiğinde sabahlara kadar otururlar ve daha sonra yatak odsına geçerlerdi sanırım. Yatak odasına geçtiklerinde sevişmeye başladıklarında uykum hafif olduğu için seslerini çok rahat duyardım. Kocası onu öyle bir sikerdiki onun sikilirken çıkardığı sesleri beni tahrik eder ve olduğum yerde aletimle oynarken boşalırdım. Artık kocası evde iken hergece sabah 4 sıralarında sikiştikleri için bekler olmuştum ve bende her gece boşalırdım. Bunun intikamını kocası gidince alıyordum. Bende o yatmak için yatak odasına geçince eşimle sikişmeye başlar ve çok fazla ses çıkartır ve eşimi öyle bir sikerdimki o bile sana ne oldu da böyle azdın derdi ve çok fazla ses çıkartırdı. Birgün yine böyle bir geceden sonra eşimde bende yorgun bir şekilde banyoya girdik. Banyoda eşimi duvara dayayıp arkasına geçmiştim ve aletimi yerleştirmiştim. Tam o sırada kapı çalındı ve eşim çıkamayacağı için ben havlu sarınarak kapıyı açmak üzere dışarı çıktım. Kapıyı uzun uzun çalmasını ve çocukları uyandırmasını istemediğim için alelacele havluyu sarınıp kapıyı açtım. Kapıda onu görünce donakaldım sanki. Çünkü eşimi sikerken bile hayal ettiğim afet komşum karşımda duruyordu. Birşey isteyecekti ama beni öyle görünce unuttu sanırım. Bu arada havluyu iyice saramadığım için havlu arasından benim alet ortaya çıkmasın mı? Hemen kapattım ve kusura bakmayın birşey mi istiyorsunuz dedim. Oda eşimi sordu. Banyoda dedim, ve ilave ettim. Bende banyodaydım. Şimdi tam zamanı diyerekten senin hayalinle onu sikmeye hazırlanıyordum dedim. Öyle der demez döndü ve evine girdi. Banyoya gelip yarım kalan işimi bitirdim. O günden sonra ertesi gün merdivende karşılaştık ve eşiyle beraber olurken sesini duyduğumu ve çok güzel olduğunu kendisini sikmek için can attığımı söyledim. Hiç tepki vermiyor ama yalnız gecelerde kendi kendini tatmin ediyordu . çünkü kocası olmadığı halde inleme sesi geliyordu. Birgün eşim ve çocukları memlekete gönderdim. Artık tam zamanı gelmişti ve telefon açtım. Kendisini çok arzuladığımı söyledim. Eğer isterse bu geceyarısı kendisine gelmek istediğimi söyledim. Gece tam saat 01.00 da kapıyı açmasını söyledim. Eğer açarsa bu evet demekti. Gece 01.00 i iple çektim sanki. Saat gelmişti ama kapı açılmamıştı. Tam ümidimi kesmiştim ve yatmak üzereydim ki kapı çalındı. Kapıyı açtım ve karşımda komşum üzerinde geceliğiyle bir peri gibi duruyordu. İçeri davet ettim ve kapıyı kapattım. İçeri girmiş ve öylece duruyordu. Arkadan buna sarılınca yıllarca erkek eli değmemiş kadın özlemyle bana sarıldı. Arkadan boynunu öperek başladım işe. Sonra dudaklar ve kucaklayıp yatak odama götürdüm. Çırılçıplak idi ve sikilmek için kıvranıyordu. Bende soyununca aletimi hemen amına yerleştirdim ve uzun süre pompalayarak onu sikmeye devam ettim. Öyle kıvranıyorki altımda, öyle bağırıyorki zaman zaman ağzını kapatmak zorunda kalıyordum. Nihayet sarsıla sarsıla ikimizde boşaldık. Biraz dinlendikten sonra hiç birşey söylemeden aletimi ağzına alıp tekrar dimdik hale getirdi. Üzerine çıkıp zıplamaya başladı.Daha sonra domaltıp sikmeye devam ettim ve o da bende o gece sabaha kadar değişik pozisyonlarda sikiştik. sabaha karşı evine geçti ve ikimizde öğleye doğru kalktık. O gün hiç konuşmadan sabaha kadar sikiştik ama ondan sonra telefonla konuşarak duygularını söyledi. Çok hoşlanmış ve devam etmek istediğini söyledi. Şimdi kocası seferde iken komşumu ben tatmin ediyorum . Eşim geldikten sonra biraz zor oldu ama ihmal etmeden devam ediyoruz birlikte olmaya.

İş yerindeki azgın Eda bende kaldı

İş yerindeki azgın Eda bende kaldı.
İş yerinde çalışanlardan Eda isimli birisiyle yaşadığım güzel bir seks hikayesini sizlere anlatmak isterim. Umarım beğenirsiniz. Tamamıyla gerçek olan bu hikayemde siz değerli okur severlerimiz den dikkatli bir şekilde okumanızı rica ediyorum..
Selam ben murat bundan 5 ay önce yavru bir köpek aldım bilirsiniz çok tatlı olurlar onun için işten erkenden kaçmaya başladım zamanla bunu fark ettiler ki eda hayırdır murat neden erkenden kaçıyorsun falan demeye başladı köpek aldığımı söyleyince getirsen madem sevelim dedi iş yerine köpek mi gelirmiş dedim ama istersen sen gelip sevebilirsin zaten evlerimizde yakın sayılır deyince tamam yarın cumartesi öğlen beraber gideriz dedi ve öyle oldu beraber bize gittik yaklaşık yarım saat kadar köpekle oynadık ama oynarken üzerindeki gömlekten göğüsleri fırlayacak gibi oluyordu ve yırtmacı da sonuna kadar açılıyordu bende tahrik olmuş çadırı kurmuştum kumaş pantolonda da iyice belli oluyordu eda fark etmiş utanmıştı oyun bitince köpeğin yemeğini verdim eve geçelim mi bir şeyler içeriz deyince kabul etti.
Ben içecek hazırlarken lavabo nerede terledim elimi yüzümü yıkayayım dedi istersen duş alabilirsin sakıncası yok dedim başta istemedi ama ısrar edince de kıramadı o duştayken benim aklımda hala göğüsleri vardı o muhteşem beyaz teni iyice azmıştım bir şeyler yapmalıydım kapıyı çaldım tuvalete girmem gerek müsa de eder misin? dedim. İçeri girince buğulu camdan süper görünüyordu çok güzel vücudun varmış dediğimde güldü: bu fırsatı kaçırmam gerek deyip kapıyı açtım çık yoksa bağırırım diyordu hemen dudaklarına yapışıp sıkı sıkıya sardım kaçmak için kıvranıyordu ama nafile ağlamaya başlayınca korkma acıtmaya cağım falan dedim.
Ama bakireyim ne olur yapma bırak gidiyim diye yalvarıyordu bakireliğine dokunmayacağım sende zevk alacaksın deyince biraz yumuşar gibi oldu tekrar dudaklarına yumul dum hem göğüslerini okşuyor hemde arka deliğini alıştırmaya çalışıyordum oysa ürkek ceylan gibi titriyordu ama vücudu yavaş yavaş cevap vermeye başlamıştı artık oda isteyerek karşılık veriyordu dudaklarını öpüyor göğüslerini yalıyordum ve deliğine 2 parmağım yavaş yavaş girmeye başlamıştı zamanı da gelmişti.
Çevirip duvara yasladım kendini kasma yoksa acır dedim önümde dombaldığında o hiç el değmemiş delikleri karşımdaydı önce yavaş yavaş kafasını soktum bağırmaya başlayınca biraz durdum birden canını yakmamak için yavaş yavaş sokmaya devam ettim ama yerinde duramıyordu çıkar ne olursun çıkar diye yalvarıyordu yarısına kadar geldiğimde biraz daha bekledim.
Gözlerinden yaş gelmeye başlayınca daha şiddetli bağırmaya başlamıştı lütfen çıkar istemiyor ahhhhhhhhh deye yakarmaya başlayınca bende iyice kudurmaya başlamıştım dayanamayıp tamamını içine soktum aaaaaaaaaah ohhhh yeter lütfen bırak gideyim ahhhhhhh ben iyice zevke gelmiştim pompalamaya devam ediyordum zamanla oda alıştı ve baraber ritmik hareketlerle devam ettik o deminki yakarışlar zevk çığlıklarına dönmeye başlamış ohhh ohh canım aşkım ohhh diye diye önce ben sonra o boşaldı dudaklarından bir kez daha öpüp beraber duş aldık ve banyodan çıktık ben tekrar içecek bir şeyler koydum laflamaya başladık başlarda çok korkmuştum ama pişman değilim falan diyordu saatte 6 falan olmuştu istersen gitme bu gece bende kal dedim evi arayıp arkadaşımda kalacağım diyerek izin alıp o gece bende kaldı o gecenin sonunu bir ara detaylı bir şekilde anlatırım ama bir ip ucu vereyim edacığım artık bakire değil!!!!

Kaynanam istedi bende siktim

merhaba ben sizlere alatacağım hikayem bundan 2 ay önce başımdan geçen bir olaydır ve tamamı doğrudur.Ben eşimden ayrıldım,ayrıldıktan sonrada imam nikahıyla bir dul bayanla evlendim,Evlendiğim bayanın annesi ve babası bu evliliği onaylamasada bayan evlenme için direndi ve hepsinin gönlünü yaptı evlendik.Evlendiği bayanın pek sex konusunda çok soğutu ama her nedendir bilmiyorum ama ben bu bayanı gerçekten seviyordum onun içinde ortamı idare ediyodum.Kayın valdem köy işleriye uğraşır,kayın peder ise köy işelrinden hiç hoşlaşmaz onun içinde şehir merkezinde oturuyorlardı.Birgün eşim bana annem köye gidebilirmiyiz biraz iş yapalım çünkü yapılacak işler kaldı dedi bend eolur dedim ve gittik köye,Kayınvalde bana tarlanın çitinin kırıldığını ve içeri hayvanların girdiğini onu yapabilirmiyiz dedi bende tabiki yaparız dedim, Bir kutu çivi kullanacağımız araçlarımızı alarak kayın valdeyle tarlaya gittik,tarla yol kenarından biraz içeride olduğu için bizi kimsenin görmesi mümkün değildi.ben çitin kazığını yere çakarken kayın valdeye baktımki derenin kenarına inmiş bana doğru götünü çevirmiş işiyordu bembeyz götü parlıyordu, ben onu gördüğümü anlaması için öksürdüm ama hiç oralı değildi,ben tekrar öksürdüm oda götünü iyice yukarıya kaldırıp bacaklarının arasından bana bakıyordu, ben bu hareketini görünce bende işi bırakıp oturdum onu izlemeye başladım ben onu izlerkende benim erkeklik duygularım kabarmağa başladı oturduğum yerden sikimi dışarı çıkararak ona bakıp otuzbir çekmeye başladım,ben otuzbir çekerken onun hiç kalkmağa niyeti yoktu,aniden geriye döndü damat ne yapıyorsun kazığı çaktınmı dedi bende benim kazığı çakmama müsade etmedinki dedim, oda gülümsedi,kalkıp yanıma geldi bana dediki gel otur sana ben birşey anlatayım iyi dinle. Yanına oturdum ve başladı ben 42 yıllık evliyim ilk 30 yıla kadar eşimle çok iyi bir uyuşmamız vardı fakat son 12 yıldır hiç uyuşamıyoruz çünkü eşim haftada bir sefer ancak bana yanaşıyor oda bir iki git gelden sonra boşalıyor ve yatıp kalıyor onun için 12 yıldır doğru dürüst yatak hayatım yoktur,Ben biliyorum sen de kızımla evlendikten sonra seninde yatak hayatın yoktur çünkü bazan kızımla konuşurken bana anlatıyor ve sana ayak uyduramadığını söylüyordu,zaten bana o anlattığı için ve seninle bir ortak yanımız olduğu içinde bunları ben sana anlatıyorum.O anlattıkça bende onu dinledim ve en sonunda pekala ne yapmamız gerekiyor diye sordum,oda bana aynen şunu söyledi ben sana bu kadar birşeyler anlattım neden anlattığımı hala anlamadınmı,Ne sen benim eşime söylersin nede ben seni kızıma söylerim ikimizde bir birimizin ihtiyacını gidermiş oluruz dedi,aslında bana anlattığının gayesini anlamıştım ama onun ağzından duymak istemiştim ve tahminimdede yanılmadım. Evet anladım şimdi ama nerde yapacağız burdamı dedim yok burda olmaz kimse görebilir ben bir uygun zamanı ayarlayacağım dedi.Ben kalkıp kazıkları çaktım ii bitirip eve geldik,eve geldiğimizde benim hanım gelmeseydiniz ben gelecektim dedi biz kaynanamla göz göze geldik ne iyiki eve gelmişiz diye neyse yemek yedik yemekten kalktık ben ellerimi balkonda yıkarken kaynanamın evinin 150 veya 200 metre uzağında kaynımın evi vardı kaynımın karısı bağırdı enişte bizim hanım için nerde dedi bende içerde çağırayımmı dedim oda bi zahmet çağır dedi çağırdım eşim balkona çıktı kaynımın karısı hele bir gel bir işim var dedi,eşimde ben gidip geleyim dedi tama dedim gitti, kayın valde bulaşıkları yıkıyordu eşim gitti beş dakika sonra geldi benden arabanın anahtarlarını istedi ilçeye gitmeleri gerekiyormuş anahtarları verdim bunlar gitti bana yol açılmıştı ama eşimin gittiğinden kayın valdenin haberi yoktu. ben yatak odasına geçtim yatağa uzandım kayın valdeye seslendim kapıdan içeri baktı eşim için nerde dedi bende onlar ilçeye gitti dedim oda tamam öğleyse dedi ve gitti biraz sonra bi geldi üzerinde yanlız kilot var geldi yanıma uzandı,kayın valde 62 yaşında ben 53 yaşında aramızda pek fazlada bir yaş farkı yoktu ama ikimizde gerçekten çok arzulu ve istekli idik. Ben onun sex durumunu monoton bir düzen olduğunu tahmin ediyordum,yani ben sikimi kaldıracağım oda domalacak sikip tatmin olacağız diye ama tam tersi oldu.Yanıma uzandı elini sikime attı biraz kilotun içinde sıvazladı daha sonra kalktı hem kendi kilotunu hemde benim üzerimde ne varsa hepsini çıkardı ikimizde çırıl çıplaktık. tutup sikimi ağzına aldı başadı emmeye öğle bir emiyorki zannedersin çocuk annesini memesini emiyor,beni ağzıyla boşalttı ve dediki ilki erken olur ama şimd tekrar kaldıracağım ve süre uzayacak dedi tekrar ağzına alıp başladı emmeye benim sikim tekrar kalktı ama öğle bir ateşli idiki zannedersin 25 30 yaşlarındaki bayandır.Beni yatırdı sırtımın üzerine üzerime çıktı sikimi tuttu yavaş yavaş amına sokuarken kafayı yukarıya doğru kaldırıp gözlerini kapadı ve ufffffffffffffffffffffffffffffff diyerek sikimi dibine kadar içine aldı ve o şekilde biraz bekledi ondan sonra hareketlere başaldı ve bana ne olur beni sik ne olur beni doyur diye yalvarıyordu hemde oturup kalkıyordu bu şekilde biraz devam etti ve bir hırıltıyla boşaldı göysüme yattı o şeklde kaldı bende ikinci kez içine boşalmıştım zaten üzerinden hiç kalkmadı.bir zaman o şekilde durdu ve bana Allah senden razı olsun beni mutlu ettin dedi.Senden bir isteyim daha var yaparmısın dedi nedir dedim bir postada götümden sikermisin dedi bizimkisine birkaç kez söyledim ne olur birde götümden sik ama olmaz dedi sen sikermisin dedi, bende hadi bakalım al şunu ağzına kaldır bir bakalım dedim hemen döndü benimkini aldı ağzına başladı emmeye ve benim sik kazık gibi oldu,kalktı içeri gitti içerden zeytin yağı getirdi hem kendi götüne hemde benim sikime sürdü ve önümde domaldı, domalırkende eğer ben dersemki çıkar acıdı sakın çıkarma belki can acısından çıkar diyebilirim çünkü götümü ilk sen sikeceksin bende tamam dedim sikimin kafasını götünün deliğine koydum azıcık direndim girsin diye başı hafiften içeri girince kaynanam kendini ileri çekti ve benimkisi çıktı,bu sefer kalçalarından yakaladım ileri gitmesin diye hafiften götünün kenarlarında gezdirdim ve anide bir abandım benimkisinin içeri girmesiyle onunda bağırması bir oldu ve yüzünün üstüne yattı bende üstüne yattım ama çıkarmadım biraz öğle durduk biraz sonra götünü kaldırmağa başladı ve aklımı başımdan aldın dedi,bende bu arada git gele başladım oda zevklenmeye başladı bir zaman sonra götünede boşaldım oda boşaldı ve o şekilde biraz yattık dinlenip kalktık ben banyoya giriyorum dedim girdim banyoya baktım geldi şu götüme birdaha sokarmısın bakalım yine öğlemi acıyacak dedi,bende hadi gel dedim domaldı ama bu sefer zeytin yağı falan yok tükürükledim o şekilde götüne yavaş yavaş girdim biraz daha biraz daha derken dibine kadar kökledim ileri geri derken bu sefer o benden önce boşaldı benim boşalmam içinde hadi ordan çıkar amıma sok dedi,çıkarıp amına soktum git gelden sonra tekrar amının içine boşaldım,kalktı çıktı bende banyo yapıp çıktım üzerimi giydim hanım ve yengeside geldi.Ondan sonra ben kaynanamı birsefer daha siktim onuda başka bir zaman anlatayım.Yani ben şunu anladım,İnsanın sex bir su ve hava kadar ihtiyacı imiş,çünkü kayın valde öğle bir rahatladı ki durmadan tansiyon hapı kullanan o günden sonra ilaçta içmemeye başladı.

istanbul rus escort
Adalar escort
Mecidiyeköy escort

Baldızımı Siktirdikten Sonra Bende Tdına Baktım

Selam Sex Hikayeleri takipçileri. Benim tam deli çağlarda bir baldızım var. Genç azgın kız doğal olarak da kanı kaynıyor. Bir gün öğrendim ki benim yakın bir arkadaşımı baştan çıkarmış. Benim önce haberim yoktu ama arkadaşım bana gelip dğürüstçe anlatınca ben de öğrenmiş oldum. Baktım bu kız nasıl olsa birilerine verecek ben de bari arkadaşıma versin diyerek onları onayladım. Bu arada arkadaşım bana detayları anlatırken kulaklarıma inanamıyordum. Bizim kız benim tahminimden çok daha fazla azmıştı. Benim de o an kafamda tilkiler dolanmaya başladı. Ne demişler baldız baldan tatlıdır ne yapıp edip ben de bu baldızı sikmeliydim. Arkadaşıma baldızımla ciddi olup olmadığını sordum. O da bana ciddi olmadığını söyleyince hemen aramızda bir plan yaptık. O an baldızıma karşı inanılmaz bir istek duymaya başladım. Gözüme de acayip seksi görünmeye başlamıştı. Bir gün eşim yokken bunları eve çağırdım. Amacım onlar sevişirken anahtar deliğinden izlemekti.
Bu arada izleyeceğimi arkadaşım da biliyordu. Onunla defalarca çapkınlık yaptığımız için hiçbir sıkıntı yoktu. Neyse bunlar eve geldi. Ben onlaa oda gösterdim ama baldızın içine mi doğdu ne yaptı benim istediğim odaya geçmedi. Geçtikleri odada anahtar deliğinden onları izlemem mümkün değildi yani hevesim içimde kalmıştı. Ben de ne yapayım seslerini dinlemekle yetinirim diye düşünerek odanın kapısına yaklaştım. Biraz sonra arkadaşım baldızımı o göt deliğinden bi güzel sikmeye başlamıştı sesleri çok net geliyordu. Daha önce bir kadının sikilirken bu kadar acı içerisinde bağırdığına hiç şahit olmamıştım. Hem acıdan bağırıyor hem de daha sert sik daha sert diye inliyordu. Hiçbir şey göremesem de o hün onların seslerini dinlemek bile bana yetmişti. Ama yine de içimde kalan bir şeyler vardı ve bir şekilde baldızımı sikmek istiyordum.
Sonunda dayanamadım ve arkadaşıma bunu söyledim o da bana kendisinin halledeceğini söyledi. Baldızım nasıl bir yarrak hastasıysa daha bir hafta geçmişti ki yine buluşmak istedi. Karım evde olduğu için bu defa bunları arabaya bindirdim ve ormanlık bir alana götürdüm. O gün telefonda arkadaşımla konuşmuştum. Bana baldızımın iyice yoldan çıktığını ve sürekli yarrak istediğini söylemişti. Bu benim için büyük bir fırsattı bu defa bir yolunu bulup onu sikecektim. Neyse ormanlık alana geldiğimizde ben arabadan indim ve yalandan biraz uzaklaştım. Bunlar arka koltukta sevişmeye başladılar. Sonra da yavaş yavaş yaklaşmaya başladım. O kadar sert sevişiyorlardı ki araba sallanıyordu. Tabi benim yarrak da kazık gibi olmuştu. Artık dayanacak gücümm kalmamıştı ben de sikmek istiyordum.
Önce yine seslerini dinledim. Yarrağımı elime alıp okşamaya başladım. Daha sonra da artık dayanamayacağımı anladım ve arabanın kapısını açıverdim. Kapıyı açtığımda arkadaşım hala baldızımın amının içindeydi. Baldızım beni görünce çok utandı ama artık iş işten geçmişti. Ne yapıp edip onu sikecektim. Ben de istiyorum yoksa annene babana söylerim deyince baldızım kabul etmek zorunda kaldı. Arkadaşım alttan pompalarken ben de baldızımın göt deliğini genişletmeye başladım. Biraz genişlettikten sonra da yarrağımı bir güzel tükürükledim ve göt deliğine dayadım. Baldız amından sikilmenin zevki ile benim göt deliğine girdiğimi hissetmedi bile. Ben de canını yakmak için sert bir şekilde kökledim. O an baldızdan bir çığlık geldi ama bu beni daha da azdırmıştı. Şimdi arkadaşım amında ben de götünde baldızı sikiyorduk. Yarım saat kadar doyurdu bizi ve şimdi artık baldızım benim orospum.

Fatih escort
Fındıkzade escort
Halkalı escort