kardesim ve arkadasi beni sikti

Merhaba ben nazlı. 19 yasındayım kardesim ve arkadasi 18 yasında gecen yıl ocak aylarında olanları anlatacagım. Babam ile annem ayrı ben ve kardesim annemde kaldıgımız icin cok rahatız. Evde istersem bikiniyle geziyom. Kardesim arada cadır kursada umursamıyom. aksamları kapıyı kitliyom ve videoları acıyom. dildolarımı cıkarıp...
Continue reading »

samsun1

Ben 31 yaşındayım ismim hüseyin 18 yaşında başımdan geçen bir olayı anlatacağım çok sevdiğim bir arkadaşım vardı murat yaşı 19 idi genelde beraber gezerdik bazı akşamları kalmaya başlamıştım.ilk kalmamda beraber yattık.gecenin ilerleyen saatlerinde arkam ona dönük uyurken arkamda bir kıpırdama oldu.sanki arkamdan bir şey istiyor...
Continue reading »

Hep önden olmaz birazda götten sik

adım nurcan. Yurt dışında yaşıyorum. Sitenizi tesadüfen buldum ve siteniz güzelmiş hikayelerin bazıları çok hoşuma gitti. Size başımdan geçen ve çok zevk aldığım bi hikayeyi anlatcam. Ben 27 yaşındayım. Kendimce güzel bi fiziğe sahip olduğumu düşünüyorum. Arkadaşım ve ben sauna gitmek için anlaşmıştık ve bi...
Continue reading »

çiftlere özel 1

merhabalar ben mehmet 38 yaşındayım 175 boyunda 70 kiloyum çevremde beğenilen biriyimdir herşeyden önemlisi saygı benim için en önemli değerdir… mehmet4336 Hikayeme gelince tamamen gerçek olmuş bir olaydırte tanıştığım adının tolga olduğunu yaşının 38 olduğu biriyle tanıştım ısrarla muhabbet etmek istedi ve ben de kabul...
Continue reading »

azmış komşu kızına

Ben Özgür 16 Yaşında Cok YakışıklıyımSizlere 1 hafta önce başımdan geçen bi olayı anlatmak isterim bizim üst katta bi komşumuzun kızı var ama ne kız ismi Melisa Ben Bu Kıza Aşıktım bunu kendiside biliyordu ama oo benı sevmıyordu ben birgün yine netten porno filmlerı izlerken...
Continue reading »

evli çiftle yaşadıklarım(tamamen gerçektir)

Bu yaşananlar tamaen gerçetir içinde bir harf bile yalan yoktur slm ben istanbuldan Ahmet 30 yaşındayım. size 6 ay kadar önce yaşadığım bir ilişkiyi anlatmak istiyorum. bir siteden bir arkadaş ile tanıştım. erkekti tanıştığım.bende erkek olduğu için pek üzerine düşmedim. ama adam ısrarla sorular sormaya...
Continue reading »

necibenin sikici arayışı

İş yerindeki şefim,fabrikanın çeşitli yerlerinde çalışan kişilerin karılarını nasıl ayartıp siktiğini anlatırdı.Bayramdan öceki gün Necibe ağdasını yapıp parlamıştı.Duştan çıktığında vücuduna sardığı havluyla yanıma geldi.Kaymak gibi yaptığı bacağını kucağıma koydu.ikielimle ayak bileğinden kasıklarına kadar bacaklarını okşayarak kontrol ettim.Muhteşem olmuşsun daha kontrol etmem gereken yerin varmı deyince,salonun...
Continue reading »

yok böyle bir seks

merhaba sizlere geçen yaz bulgaristandan gelen elifle sikişimizi anlatıcam adım Emrah 27 yaşında ama daha olgun gösteren esmer 1.80 boy 70 kiloda genç bi erkeğim elifle bi chat sitesinde tanıştık onu çok beğenyor fakat bi türlü açılamyordum bendende yaşça büyük balık etli sarışın 1.60 70...
Continue reading »

anneme

Babam öleli 6 yıl olmuştu. Ben üniversite ikinci sınıf öğrencisiydim. Abim ve ablam evlenmişlerdi ve kendi ayrı evleri vardı. Babaannem, annem ve ben kazamızda ayrı bir evde yaşıyorduk. Daha doğrusu ben yaz aylarında onların yanında oluyordım. O yaz babannem de öldü ve ben annemi İstanbul...
Continue reading »

eş degişimi

merhaba bu size anlatacagım olay inanın hiç abartısız vede gerçektir öncelikle kendimizi tanıtalım ben hakan eşim eda bu olay geçen hafa yaşadıkolanlarıda şu an eşimle beraber yazıyoruz biz 5 yıllık evliyiz sex hayatımız oldukça çok güzel taki bu sex hikayeleri okuyana kadar bizde bagzı zamanlar...
Continue reading »