izmitin harika dulu

Mrb sevgili okurlar. İsmim okan yasin 21.1.75 boyunda 67 kiloyum. Atletik bi vücudum var. İzmite yeni taşinmiştik. Sık sık gezmeye çikardim. Yeni taşindiğimiz içinTek başima gezerdim pek arkadaşim yoktu. Birgün deniz kenarında otururken 39 40 yaşlarinda bi bayan yaklaşık 2 3 metre yakinima oturdu. Biraz vakit geçtikten sonra benden ateş istedi bnde verdim. Birinimi bekliosun dedi bnde hayir abla yabanciyim diyerekten muhabbeti kesmek istedim ama oda yabancı olduğunu benim gibi buraya yeni taşindiğini falan anlatti. Eşini 2 yil önce kaybettiğini 1 çocuğu olduğunu söyledi. Akrabalarindan uzaklaşmak için izmite taşindiğini anlatti.Sık sık yürüyüşe falan çiktiğini anlatti.yani uzun uzun derdini anlatti bende dinledim. Neyse uzun lafin kisasi yaklaşık bir saatlik sohbetin ardından benimle dertleşince rahatladigini söyledi. Bende ne zaman isterseniz dertleşebiliriz dedim. Telefon numarami istedi bende verdim.2 gün sonra beni aradi. Okanciğim ben semra hatirladinmi dedi. Bende evet buyrun dedim. Ben yine ayni yerde yürüyüş yapiorum gelmek istermisin dedi. Bende hazrlnip çiktim.yaklaşik 1 saat sonra ayni yerde buluştuk. Kizi arkadaşlarinda kalmak için izin istemiş oda tek kalinca yürüyüşe çikmiş. Neyse baya bi yürüdük evine kadar eşlik ettim. Oldukça yorulmuştum beni evine davet etti bnde kabul ettim. İçeriye girdik birer kahve yapti ve sigarayla beraber içmeye başladik. O sirada sevgilimin varmi dedi. Bende hayir yaklaşik 1 senedir yalnizim dedim. Yalnizlik zor iyi bilirim falan gibisinden konuşmaya başlayinca benim aklim artik sexe kaymişti. Semra hanim yaklaşık 1 65 boylarında 55 kilo civarindaydi.kadinsi hatlari tam oturmuştu. Ve arzulamaya başlamiştim. Bilgisayar ini getirdi bana eski resimlerini falan göstermeye başladı. Ben iyice azmiştim bir sürü dekolteli resimlerini gösterdi. Artik dayanamiyordum. Açik konuşmayi severim diyerek girdim konuya. Olgun bayanlar her zaman dikkatimi çekmiştir. Ve ben şu an sizi arzuluyorum ses m. Oda güvenebilirmiyim dedi. Bnde tabiki dedim. Neyse bekle biraz zamana ihtiyacım var dedi bnde üstelemedim.. Bi sigara yakti. Son sigaramizdi birlikte içmeye başladik. Sigarayi çektiği anda yaklaştim ve dumanini içime çekmek istediğimi söyledim. Oda dudaklarini yaklaştirdi ve üflediği dumani içime çektim. Biraz gülüştükten sonra ayni şeyi tekrarlarken yapiştim dudağina. İlk başta karşilik vermedi. Kendimi geri çektim bu sefer o geldi öpüşmeye başladik.yaklaşık bi 10 dk öpüştükten sonra boynunu emmeye başladim. Hafif hafif inliyordu.elleri saçlarimin arasında ben kulağinin arkasina kadar yalamaya başladim. Omuzlarına indim somuruyordum deli gibi. T.shirt ünü çikarttim göğüsleri bembeyazdi. Sütyenini çikarmadan hadi odana geçelim dedim. Geçtik sirtüstü uzattim bunu başladik sevişmeye. Sütyenini çikardim deli gibi emiyordum göğüslerini. O esnada amina elimi attim sirilsiklam olmuştu. Eşofmanini indirdim. Siyah bi kilot giymişti bacaklarini yalamaya başladim yavaş yavaş araya geliyordum. Elimle külotunu yana çekip dudaklarimi onun aminin dudaklariyla birleştirdim. Dilimi aminin içinde gezdirirken derin bi şekilde inlemeye başladı ağzima boşalmasi diye yukariya çiktim dudaklarini emerken parmağimla git gel yapiyordum birden Çiğlik atarak boşaldi. Uzandik yatağa ben bi sigara alip geleyim dedim oda duşa gitti. Hemen gidip geldim oda duştan çikmişti. Sigarayi aldi elimden tshirtümü çikartti başladi yalamaya pantlonumu indirdi. Uzandim yatağa yalayarak indi sikim dimdik olmuştu birden aldi ağzina emmeye başladı öyle güzel somuruyordu ki ağzina boşalmamak için kendimi zor tutuyordum yaklaşık 5 dakika sonra geliyor dedim ve göğüslerinin üstüne fişkirttim. Biraz rahatlamiştim birer sigara yaktik duşa geçtik. Küvetin içinde tekrar sevişmeye başladik aşkim yatağa geçelim dedi hemen geçtik deli gibi sevişiyorduk..yarram kalkti hemen. Gir içime artik dayanamıyorum dedi. Bacaklarini ayirdim.. Sikimle amini tokatliyordum ami sulanmişti.. Başini soktum oynatmaya başladim inliyordu hadi aşkim gir artik dayanamıyorum dedi. Yavaş yavaş girdim iyice inlemeye başladı. Hizlandim tempolu bir şekilde hem öpüşüyorduk hem de gidip geliodum içine yaklaşık 15 dk o şekilde devam ettik.. Sonra alta geçtim oturdu üstüne yavaş yavaş ziplamaya başladı BN tempomu aarttirdim bağira bağira boşaldi ama ben durmadim benimde boşalmam lazimdi.. Bi 10 dk sonra sicacik aminin içine biraktim döllerimi.. İçimde kal dedi o şekilde uzandi üstüme.. 5 dk öpüştükten sonra ikimizde daha doymamiştik domalttim bunu arkadan girmek istemediğimi söyledim oda tamam dedi.. Aynanin tam karşinda amini biraz oynadıktan sonra götünü tokatladiğim sikimi amina sokmaya başladim kisa sürede hizlandim şap şap öyle hizli sikiyordum ki göğüsleri deli gibi sallaniyordu. 15 dk sonra ikimizde boşaldik. Birer orgazm sigarasi yaktik ve birbirimize söz verdik gizli tutacaktik. Yaklaşik 2 ay sikiştik firsat buldukça.. Sonra bir gün çocuğuna tek başina bakamadiğini evlenmesi gerektiğini söyledi. Bende herşey için teşekür edip numarasini falan sildim. Yaşadiklarimi en yakin arkadşlarima bile Anlatmadım. Bu şekilde bitirdim..
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 353 515 737 08

Alt komşumuz Azgın Dulu Doyuramadım

Merhaba aldatan kadınlar hikaye okurları, Sizlere alt komşumuz dulla ilgili bir kaç şeyden bahsetmek istiyorum. Bu kadınla benimde bir seks hikayem oldu. okunur ateşli ve azgın bir seks hikayesidir. Herkese keyifli dakikalar,
Merhaba arkadaşlar. Son zamanlarda bizim apartmanın en alt katında yaşayan dul kadına kafayı takmıştım. Sürekli porno filmler izliyor ve durmadan bu kadını siktiğimi hayal ediyordum. Aslında onunla bir samimiyetim yoktu ama annemden duyduğum kadarı ile uzun süredir duldu. Evine de pek gelen giden görmemiştim bu nedenle uzun süredir erkeksiz olduğunu ve azgın olduğunu tahmin edebiliyordum. Sonra yavaş yavaş onunla samimiyeti kurmaya başladım ve en sonunda da onu sikme hayallerimi gerçeğe dönüştürdüm. Bir gün sohbet arasında ona istedim yalnız başına seks yapmadan nasıl duruyorsun dedim. Oldukça cesur cevabı beni de şaşırttı. Bana beni yanlış anlama ama yanıyorum kimse ile birlikte olmadım dedi. Artık benim için de düğmeye basılmış oldu. Bu azgın ve dul kadını sikmenin çok zevkli olacağından artık emindim. O gün bize gelmiş annemle sohbet ediyorlardı. Evden giderken de bana bir ara bana da gel sohbet edelim dedi ve göz kırptı.
Bu benim tam da aradığım fırsattı ama onun da planları olduğunu sonradan öğrendim. 10 dakika sonra bizi aradı ve anneme sigarası ve çakmağını unuttuğunu söyleyerek benim getirip getiremeyeceğimi sordu. Baktım gerçekten unutmuştu. Ben önce anlamadım ve tamam götürürüm oradan da arkadaşlarla buluşmaya gideceğim dedim. Bir yandan da içimden tam zamanı diye düşünerek dul kadının evine indim. Yanımda azdırıcı hap da vardı onu da içmiştim. Neyse gittiğimde üzerini değiştirmiş uzun askılı seksi bir elbise giymişti. Benim için hazırlandığı belli oluyordu çünkü bizdeyken böyle değildi. Gittiğimde saçlarını yukardan bağlamış ve birazda makyaj yapmıştı.. Kapıda beni görünce içeriye aldı. Ama bende azdırıcı hap artık etkisini göstermeye başlamış ve yarağım adeta taş kesilmişti.
O kahve yapmaya mutfağa gittiğinde bende artık yerimde duramadım ve arkasından mutfağa gittim. Sonra da arkadan beline sarılarak yarağımı kalçalarına dayadım. Önce beni itmek ve kaçmak istedi ama bunların naz yapmak olduğu çok açık belli oluyordu. Ben onu sımsıkı sararak göğüslerini okşamaya başladığımda o da kendini bana bıraktı zaten. Hemen onu yatak odasına götürdüm ve boynundan öpmeye başladım göğüslerini okşamaya ve soymaya başladım. Artık hiç karşı koymuyor tamamen bana bırakıyordu. İkimiz de tamamen çıplak kaldığımızda hemen onu delicesine öpmeye başladım. Yaşlı olmasına rağmen diri göğüsleri avuçlarımın arasında kayboluyordu. Dillerimiz birbirimizin ağzının içerisinde dolaşıyor kendimizden geçiyordu. Sonra bacaklarını hafif araladım ve amını yalamaya başladım. O inlemeye başladığında ise hemen çevirip 69 pozisyonuna geçtim.
Ben onun amını yalıyordum o da benim sikimi ağzına almış delirmişçesine sakso çekiyordu. Onun bu hali beni iyice azdırdı ve ben amını daha istekli şekilde yalamaya başladım. Yarrağıma ağzında ileri geri yaparak beni boşaltmayı başardı. Bütün döllerimi yuttu ama yarağımı ağzından çıkarmadan yalamaya devam etti. Yeniden yarağım kalktığında ise inlemeye başladı. Sok artık nolur sik dayanamıyorum diyordu. Ben de hemen onu yatağın kenarına çektim ve bacaklarını iyice açarak yarağımı amına kökledim. Hiç beklemeden tek hamlede girmiştim ve yine hiç beklemeden hızlı hızlı gidip gelmeye başladım. Kadın ahhhh ohhhh sesleri arasında birden kasılmaya ve titreyerek boşalmaya başladı. O boşalırken ben ise hala sikmeye devam ediyordum. 10 dakika daha siktikten sonra da yarağımı amından çıkardım ve göbeğinin üzerine boşaldım. Daha doymamıştı azgın dul biraz bekledik ve daha sonra da bir posta daha sikiştik.