ilk kez denedım

Slm arkadaslar ismim Hakan selçukta oturuyorum.hıkayem yasamıs oldugum bır hıkaye yanı uydurma olan hıcbır yer yok.Herkes gıbı bende bırseyler paylasayım dedımfazla uzatmak ıstemıyorum.Gecen yaz arkadasımla sahıle bıra ıcmeye gıtmıstık.Alkolun verdıgı etkıyle ıkımızde de bıraz seks ıstegı vardı.Arkadas bana hadı gıdelım karı sıkelım dedı.Bende para olmadıgını soyledım.Buna karsılık arkadasım da bana .    hep boyle zamanda azıyom anasını satayım para varken aklıma gelmez zaten dedı.Ona takılmak ıcın o kadar ıstıyorsan gel sakso cek bana dedım.Karsılıgında da bana sende bana cekersen olur dedı.Cok sasırmıstım    ve durakladım.Bana hıckımseye anlatmayız olur bıter dedı.Bende kabul ettım ve sakın bıryere gıttık arabayla.Fermarımı actı ve basladı saksoya.Boşalacagım zaman haber verdım ve elıyle devam ettırdı.Aynı sekılde bende ona sakso cektım.Olayın ılgınc yanı cok hoşuma gıttı.Simdi ise kendıme bu tarz sadece    oral yonden ılışkıye gırebılecegım arkadaslar arıyorum.Benım gıbı oral seven sakso cekmek ıstıyen arkadaslar bana yazabılır.Gönderen: Privatefriend

Nişantaşı escort
Sefaköy escort
Şirinevler escort

bu kez iyi 3

Bu kez iyi:)) -3- meraba biraz uzun bi arada sonra yine ben karsınızdayım. nasılsınız faklan demeden hıkayeme devam etmek ıstıyorum. he benı hatırlıyorsunuzdur umarım. ankaradan katılıyorum ya hanı 18 yasında o .:)) Neyse selma ile esra kanepede uzanmıs yorgun olduklaını soyluyorlardı. ama ben vazgecer mıyım? esra bana gozkırptı ve mesaj alınmıstı selma tı azdıracak ve onu ıyıcene yoracaktım. tamam o zaman dedım ve mutfaga gıdıp bıraz gul recelı getırdım (en sevdıgım receldır de) karsısında yerken bırazını esra nıın ayagına damlattım. egılıp onu agzımla alırken bıraz da yaladım. esra gulmeye baslamıstı. selma ıse uzanmıs ellerını memelerının uzerıne koymus dınlenıyordu. yanına yanastım ve gul recelınden bırazını agzına surdum hemen agzını actı ve bıraz daha ıstedı. artık hareketlenmıslerdı. yanı emellerıme uasıyorum. bırazını agzına verırken recelın bırazını dudaklarıona ve memelerıne damlattım. işte baslamıstık yıne. recellerı alırmıs gıbı yaparak emmeye basladım o muhtesem vucudu yalamaya basladım esra da kalkıp bal kutusunu selmanın agzına dayadı ve selma zevke gelmeye baslamstı ve susuzmus gıbı emmeye basladı o bal kutusunu ben de asagıya ınerek selmanın bal kutusunu yalamaya basladım.. artık ınlemeye baslamıslardı asklarımın ıkısıde zevke gelmıstı. tabı ben de:) benım ufaklıkta haraketlenmeye baslamıstı ki esra selmanın agzına bosaldı bıle o sırada. ve asagı kayıp benım 15 cm lıgı agzına aldı benımkı anında sertlesmıstı bıle bıraz daha yaladıktan sonra selmanın olugu acılmıs ve agzıma akmaya baslamıstı. bıraz dınlendıkten sonra selmanın ayagını omzuma aldım ve ufaklıgı yavasca ıcıne ıttırdım yıne ohlamaya baslamıstı selma. ama ben amını sıekte vazgectım ve yıne yalamaya basladım sulu amcıgını ARTIK YETERRR diye bagırmaya abslamıstı selma… Sonra mı? sonrasını edıtorumuz bu hıkayeyı yayınlarsa ondan sonra gonderıcem hadı bayanlar hepınızın msn sını beklıyorum benım ki: [email protected] ankaralılar tercihimdir… opuyorum gorusmek uzere byeeeee Gönderen: lickerboy_06